תקשורת ומדיה

איתמר בן גביר מאשים: "השמאל מתיר את דמי"

ח"כ איתמר בן גביר השתתף בכנס "עוצמה יהודית" ברחובות ובהצהרה שלו יצא בנאום "אני מאשים" בו יצא נגד אנשים מהמערכת הפוליטית, התקשורת, המשטרה וסיפר על האיומים אותם חווה: "זה הזמן להתעורר לפני שישפך דם. אני אומר את זה בעצב ובצער, אבל יש כאלה שהיו שמחים שהדם שלי היה נשפך חלילה"
מערכת ice |  5
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום (ראשון) לרחובות לכנס של המפלגה שלו "עוצמה יהודית" ויצא בהצהרה. במהלך הנאום שלו, בן גביר האשים את הקואליציה, את המשטרה ואת התקשורת וסיפר על האיומים היומיומיים שהוא סופג: "יש כאלה שהיו שמחים אילו הדם שלי היה נשפך".
בתחילת דבריו אמר בן גביר: "בימים האחרונים עלתה ההסתה נגדי רמה. כל השנה אני חווה איומים מגורמים ערבים ואנשי שמאל קיצוניים שמאיימים עליי, מאיימים על הילדים שלי ומאיימים על המשפחה שלי. הפעם הם חצו קו אדום. הפעם הם הגיעו לאלימות פיזית של ממש כדי לפגוע עם שנאה בעיניים".
 
בן גביר התייחס לחבריו הפוליטיקאים ולתגובות שלהם על האירוע שלו: "התגובה של גורמים במערכת הפוליטית הייתה לא פחות ממדהימה. אם זאת הייתה עידית סילמן או ניר אורבך או כל חבר כנסת אחר מהקואליציה היו נותנים לו גב. היו יוצאים מכליהם כדי לגונן גם על דברים שלא היו ולא נבראו. אבל הפעם השמאל חצה את הגבולות. השמאל מתנהל באופן חסר אחריות. השמאל מתיר את דמי".
בן גביר המשיך ב"אני מאשים" ויצא גם נגד המשטרה: "גם המשטרה לא נקייה בכל הסיפור הזה. כל חבר כנסת אחר שהיה עובר את זה. המשטרה הייתה פועלת ולוקחת אחריות, המשטרה היתה צריכה לנהל את האירוע הזה ולעצור את שני הבריונים, שהיום אנחנו כבר יודעים שאחד מהם הוא מחבל מורשע, שישב בבתי הכלא במדינת ישראל. בין היתר על זריקת אבנים על חיילים וזריקת בקבוקים על שוטרים. המחבל השני תומך חמאס וכותב פוסטים בעד פיגועים. אני לא מבין מה הולך כאן?".
 
בן גביר גם לא חסך ביקורת מהתקשורת: "גם התקשורת ואני לא רוצה להכליל את כולם. גם גורמים בתקשורת הצטרפו לחגיגה, כל החיבוקים, הליטופים, שהשניים האלה קיבלו מאולפני הטלוויזיה. כל מיני עיתונאים בגרוש שנתנו גב לאותם פורעים שאמרו לי פעם אחר פעם 'הם מאבטחים, בן גביר, הם מאבטחים'.  והיום הסתבר מי אותם מאבטחים רשעים. המסקנה מכל מה שאמרתי. הכתובת היא על הקיר ואני אומר עכשיו זה הזמן להתעורר לפני שישפך דם. אני אומר את זה בעצב ובצער, אבל יש כאלה שהיו שמחים שהדם שלי היה נשפך חלילה. הם רוצים לפגוע בי, הם רוצים לפגוע בעוצמה יהודית".
בהמשך בן גביר קרא לנוכחים באולם ולצופים ברשתות החברתיות להתפקד למפלגה. "הם לא רוצים אחד איתמר בן גביר, ניתן להם 50 אלף איתמר בן גביר".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בן אדם עלוב
    אדם 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר רק יודע לקלל לצעוק ולהאשים בן אדם חסר תרבות וכמובן שבן אדם כזה מייצג אותנו בכנסת
    סגור
  • 4.
    האיש התגלה כנמושה
    מוי 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרברבן ה"ציוני"(עאלק) שלא שירת יום בצה"ל מתגלה כאדם אחוז פחדים ויש לו באמתחתו כבר אשמים
    סגור
  • 3.
    אף אחד לא קורא לפגוע בו
    גל 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתם מתבכיין. ומאשים את כל העולם, כמו ביבי. בינתיים גם בצד הימני לא גינו. רק רוצים שתצא מעמדת השפעה, כי זה בזיון שאתה ח"כ.
    סגור
  • 2.
    ב י ז י ו ן
    סיגל 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איתמריר את ביזיון לחברה הישראלית!!!!אתה דוגם את פרצופה של המדינה המעפנה שלנו. איך אחד כמוך מייצג בדיוק אותי????אנו אשמים, מערכות המשפט והצדק אינם פועלים לצערי באופן נכון. אחד כזה שמתנהל באופן מבחיל ומבזה צריך להורידו מכל במה. איכס, איכס, איכס. את ישראלית יהודיה, למען הסר ספק.
    סגור
  • 1.
    בן -גביר לא נעים כשפתאום הפרובקציות שלך,כבר לא עושות רו
    אמירה 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איש ששפתו היא ריב ומדון,שלא יתפלא כשלא מתרגשים ממנו. שלפת אקדח! אתה 'נבחר 'ביבי. ויושב בכנסת,תתנהג בהתאם ואז יתייחסו אליך בהתאם. אתה בריון
    סגור