תקשורת ומדיה

לוינסון חוטף "חזק על גוויות, עשה מעשה אלאור אזריה"

חיים לוינסון יצא במתקפה על המשורר יצחק לאור, אבל קרולינה לנדסמן זיהתה את הטיימינג המוחלש שלו: "הגיע לזירת האירוע לאחר שהקרב כבר הוכרע, כשלאור נוטרל מזמן, והוא מוטל על הקרקע חצי מת"
מערכת ice |  2
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
כתבת הארץ, קרולינה לנדסמן, בטור ביקורתי נגד חיים לוינסון לאור מה שכתב על המשורר יצחק לאור: "המתקפה הבריונית של חיים לוינסון על יצחק לאור היא פעולה מוגת לב. הוא הגיע באיחור של הרבה יותר מ–11 דקות כדי לעשות וידוא הריגה של גופה ולקנות לעצמו מעמד של גיבור בלי שהשתתף באף קרב".
על מה יצא קצפה של לנדסמן? בטור שכתב ביום שלישי השבוע, תחת הכותרת "אם יצחק לאור זה שמאל, אז שמאל זו לא השקפת עולם", התייחס לוינסון למשורר והסופר בן ה-73: "העובדה שהמשורר, הסופר והפובליציסט עטור הפרסים יצחק לאור המואשם בהטרדה מינית שיטתית הוא גם אקטיביסט וסרבן המתנגד לכיבוש, מלמדת שבישראל "שמאל" היא לא עמדה אידיאולוגית, אלא מעמד חברתי", כתב לוינסון.
 
לדבריו, "אם לאור היה באמת מאמין במה שהטיף לו, הוא היה אמור לכבד נשים כצד המוחלש ביחסי נשים-גברים", כתב לוינסון והוסיף: "הוא היה הראשון שמתריע שיש בעיה, שיש פה מנגנון חברתי שצריך לפרק. אבל לאור לא האמין במה שהטיף לו", והוסיף ביקורת נוקבת על ההתעלמות של השמאל ממעשיו: "ואי אפשר לברוח מהמחשבה שלולא יצחק לאור היה יצחק לאור, בסביבה הכביכול נאורה, כביכול ליברלית, כביכול פמיניסטית שלו, היו מזמן מתריעים, מדווחים ושמים קץ להתנהגויות שלו. שגם הרבה אנשים שעבדו ב״הארץ״, ותפסו את עצמם נאורים מכילים ורגישים ומהממים, הם לא באמת כאלה, אלא פשוט מהמעמד שזה מה שאתה חושב על עצמך, ולכן לא התרגשו מיצחק לאור. זו בסך הכל שובבות. אם חייל מכה פלסטיני זה לא שובבות, זה פשע נגד האנושות (ובצדק) אבל יצחק לאור ועורכות בדסק? נו. ככה זה איציק שלנו. העיקר שהוא משלנו".
כאמור, לנדסמן לא התרשמה מהמתקפה הבריונית ומוגת הלב של לוינסון: "מציג את עצמו כגיבור קרב פמיניסטי, שיוצא להגנתן של נשים מפני הטורף לאור. אבל האמת היא, שלוינסון הגיע לזירת האירוע לאחר שהקרב כבר הוכרע, כשלאור נוטרל מזמן, והוא מוטל על הקרקע חצי מת", ועם ביקורת חריפה הוסיפה שרק אז, רק אחרי שכולם כבר יצאו נגד המשורר, העז לוינסון לצאת נגד לאור: "חזק על גוויות. לוינסון עשה מעשה אלאור אזריה".
 
כתבת הארץ המשיכה במתקפה: "הוא רק תפס טרמפ על מאבק פוליטי אופנתי. הוא הגיע באיחור של הרבה יותר מ–11 דקות כדי לעשות וידוא הריגה של גופה ולקנות לעצמו מעמד של גיבור בלי שהשתתף באף קרב".
על הגדרת לוינסון שלאור היה צריך לכבד נשים "כצד המוחלש", זעמה כתבת הארץ וחתמה: "אני מזמינה את לוינסון לעמוד מולי, ונראה מי הצד המוחלש בינינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני רוצה עוד מקרב הגלידיאטורים הזה!
    אזרח פרחח 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נהנה מאד מקרב הגלידיאטורים בין לנדסמן ולווינסון, הוא משובב את ליבי
    סגור
  • 1.
    המתקיף את לוינסון מעיד על עצמו שהוא חבר בגילדת הסוטים!! (ל"ת)
    איתן 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור