תקשורת ומדיה

חיים אתגר יוצא נגד העיתונאים בגלל האלימות נגד נשים

העיתונאי ומגיש המתחזים במסר לקולגות: "יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים-הלוואי ויותר עיתונאים היו עוסקים בנושא הזה במהלך כל השנה, במקום להתקוטט בטוויטר". בהמשך היום צפויה הפגנה להעלאת המודעות
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
חיים אתגר התייחס הבוקר (חמישי) לסוגיית יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, כאשר העביר ביקורת על חבריו בתקשורת שלטעמו צריכים להיות יותר מעורבים במציאת הפתרונות מאשר לעסוק בריבים ברשתות החברתיות.
אתגר כתב בעמוד הטוויטר שלו לרגל ציון היום החשוב: "יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים-הלוואי ויותר עיתונאים היו עוסקים בנושא הזה במהלך כל השנה, במקום להתקוטט בטוויטר".
 
יוסף חדאד העלה את חשיבות המאבק בחברה הערבית: "יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים. לצערי שומעים על עוד ועוד מקרים כאלה בארץ ובייחוד בחברה הערבית, וחייבים לעשות הכל אבל הכל כדי למגר את המקרים האלה מייד! בתמונה: באנדרטה בכסרא סמיע לזכר וג'דאן אבו חמיד שנרצחה בשנת 2016 בגיל 17 בידי נער אחד מהתיכון בו למדה אחרי שסירבה לחיזוריו".
בהמשך היום צפויה הפגנה בנושא ומארגון 'כולן' נמסר: "היום יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים ואנחנו נהיה בהפגנה של מרכזי הסיוע ב בכיכר רבין ב-18:30. הגשם והקורונה לא עצרו אותנו בשנה שעברה ושום דבר לא יעצור אותנו גם השנה. מי מגיע.ה?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    Wow
    אני 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים היקר, כל הכבוד לך,,,,ישר כוח,,,,,שאפו על עבודת הקודש שאתה עושה.
    סגור
  • 1.
    צבוע
    ינאי 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים אתגר, היפיוף, המתיפיף והמלוקק. מגן הנשים. ככל שהפוזה שלו יותר דרמטית, אני פחות מאמין לו. נראה שהוא אוהב את הצהוב והסיפורים של הנפגעות. נראה יותר כמציצן.
    סגור