תקשורת ומדיה

בלאגן אצל אמנון לוי: דרוקר והח"כ מהליכוד בקרב עקיצות

העיתונאי הוותיק יצא נגד גדי יברקן בראיון אצל אמנון לוי: "אתה שינית את העמדות יותר מכל פוליטיקאי אחר בפוליטיקה הישראלית, אז אל תשחק לנו אותה עכשיו קריית גת פתאום וזה הסיפור של כחול לבן, מבחינתי שלא תהיה באף מחנה פוליטי עם ההתנהגות הזו", הח"כ: "אני גם הייתי מציע לעם ישראל שאחד כמוך לא יופיע על מסכי הטלוויזיה"
מערכת ice |  2
רביב דרוקר (צילום יחצ)
אחרי שהיה בימים האחרונים בכותרות בשל סירובו לתמוך בחיסונים, חבר הכנסת גדי יברקן מהליכוד עלה לשידור אצל אמנון לוי ברשת 13 ונקלע לעימות קולני מול העיתונאי הוותיק רביב דרוקר. חילופי ההאשמות בין השניים הגיעו לעקיצות הדדיות ומשפטים קצת פחות נעים שנזרקו לאוויר.
יברקן אמר: "אתה, באמת מה שאמרתי, האם כחול לבן לא הוריד אותי מראיון אצלך?", אמנון לוי הודה: "הורידו, אבל היה עומר ראיונות ולא הסכימו שתתראיין", יברקן השיב: "כי כחול לבן לא רצתה לעסוק בגזענות וההחלטות שלי לא משתנות, כל ההחלטות שלי לא פופולאריות, קיבלתי החלטות אמיצות".
דרוקר התערב ותקף: "גדי באמת נו, אתה שינית את העמדות יותר מכל פוליטיקאי אחר בפוליטיקה הישראלית, השארת אבק לאורלי לוי, זה לא היה בגלל גזענות ונושאים חברתיים, את מה שאמרת על בנימין נתניהו אי אפשר להדפיס, אז אל תשחק לנו אותה עכשיו קריית גת פתאום וזה הסיפור של כחול לבן".
הח"כ ענה: "מר דרוקר, אני התפטרתי כדין מהכנסת", דרוקר התערב: "התפטרת כדין, אמרתי שעשית עבירה? יש דברים שהם לא עבירה, אלא חוסר מוסריות פוליטית מהמדרגה הראשונה". יברקן תקף: "אולי אני לא במחנה הפוליטי שאתה רוצה שאני אהיה בו ואז אהיה כוכב ובסדר".
דרוקר אמר: "תאמין לי אני מבחינתי שלא תהיה באף מחנה פוליטי עם ההתנהגות הזו, אפילו לא בציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'", יברקן: "אני גם הייתי מציע לעם ישראל שאחד כמוך לא יופיע על מסכי הטלוויזיה", דרוקר חתם והשיב: "הגענו להסכמה, שנינו לא רוצים לראות האחד את השני".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העבדים הלבנים של ההגמוניה תפסו את האתיופי.
    הנריק 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתמול זה הורוביץ , שר בריאות שלא עשה דבר וחצי דבר בחייו ולא בתפקיד הנוכחי (לא, טיפול בניתוחי מין זה חשוב, אך זה לא הדבר הכי דחוף כעת, ובטח שלא קיוסקים בבתי חולים בשבת כשאפשר ללכת מאה מטר מחוץ לבית החולים ולקנות פיצה בשבת) והיום זה דרוקר, עוד עבד בשירות ההגמוניה.
    סגור
  • 1.
    חה חה חה: דרוקר אכל את הגולם בלי מלח
    פינדרוס 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם יש משהו מבחיל בפולחטיקה, זה זונות פוליטיות.
    סגור