תקשורת ומדיה

אלו הזוכים בפרס מפעל חיים בכנס אגודת העיתונאים

בן-דרור ימיני, שחושף את "תעשיית השקרים" של התעמולה האנטי-ישראלית, ויהודה שרוני, החושף את המתרחש מאחורי הקלעים של הכלכלה הישראלית, יקבלו את הפרסים בטקס המרכזי של כנס אילת לעיתונות 2021, וגם: מה גובה הפרס שירוויחו?

כפיר אדר |  1
יהודה שרוני, בן-דרור ימיני (צילום רובי קסטרו, פרטי)
אגודת העיתונאים תל אביב מודיעה כי שני הזוכים בפרס מפעל חיים, שיוענק השנה בכנס אילת ה-14 לעיתונות – בן-דרור ימיני, פרשן "ידיעות אחרונות", ויהודה שרוני, העורך והפרשן הכלכלי של "מעריב". השניים יקבלו פרס בגובה 30 אלף שקל כמענק על הזכייה.
בהמשך לפרסום האגודה מתחילת החודש, יוענקו גם שני פרסים נוספים: פרס אגודת העיתונאים בכנס אילת לעיתונות ע"ש ג'יי בושינסקי בשל מצויינות בעבודת שטח עיתונאית  - יוענק לאדוה דדון מחדשות 12 על סדרת התחקירים "הנוכלים". פרס אגודת העיתונאים בכנס אילת לעיתונות ע"ש יחזקאל אדירם לתחום הפלילים יוענק לחיים אתגר מקשת 12 ולגיא לרר מרשת 13 כהוקרה והערכה על התחקיר שחשף את תלונותיהן של נשים רבות בדבר סוכן הדוגמניות שי אביטל שתקף אותן מינית לכאורה.
בן-דרור ימיני, עורך דין בהכשרתו, מסקר כעיתונאי "ידיעות אחרונות" את ה"אנטישמיות החדשה", התעמולה האנטי ישראלית והסכסוך הישראלי-פלסטיני. ספרו "תעשיית השקרים" (ששמו הפך למטבע לשון), הפך זה מכבר לשם דבר. בפרסומיו, בן-דרור מגן על שמה של ישראל, חושף את שקריהם וצביעותם של חורשי רעתה ולצד זאת, אינו חוסך שבטו ממנהיגי המדינה – מימין ומשמאל.
בתגובה לזכייתו אמר ימיני: "אין לי מושג על מה ולמה אני זוכה בפרס על מפעל חיים. בסך הכל עשיתי מה שעיתונאי צריך לעשות - חקרתי, העמקתי, הרגזתי, טעיתי, צדקתי, התחרטתי, עדכנתי. התודה הגדולה היא לעורכי, בשנים הללו ובשנים קודמות, שאיפשרו לי לעבוד. הפרס האמיתי שלי הוא שאני מתפרנס בדיוק מהדבר שאני אוהב לעשות. זה סיפוק אדיר לקבל פרס כל בוקר, כאשר אני מתעורר ליום חדש של עבודה".
יהודה שרוני בעל תואר ראשון במדע המדינה  ותואר שני במנהל עסקים (MBA), שניהם באוניברסיטת ת"א. בעבר בעל טור כלכלי בגלי צה״ל ופרשן ברדיו ובטלוויזיה. בין חשיפותיו הבולטות: פרשת מכירת המניות של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ורכישת וילת היוקרה של מנכ"ל בנק טפחות במחיר זעום.
שרוני הודה על הפרס באומרו: "אני נרגש ואסיר תודה לחברי הנהלת האגודה, על שבחרו בי לקבל את פרס מפעל חיים. אני נמצא אמנם בקדמת הבמה, אך שותפיי לפרס הם אלה הנמצאים מאחורי הקלעים כמו העורכים, המגיהים, המשכתבים, הצלמים והגרפיקאים. מבחינתי, אני נמצא רק בראשיתו של מפעל החיים. ליתר דיוק אני רואה את עצמי כמפעל מאושר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבי השטח צריכים לקבל פרס
    בדיחה של בזוקה 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כתבי מיזוג אוויר. בר מוחא תתעורר מספיק עם שליפות מהמותן
    סגור