תקשורת ומדיה

אלן דג'נרס יורדת מהמסך לאחר הטענות להטרדה ואיומים ממנה

אחרי כמעט שני עשורים בהם הנחתה את תוכנית האירוח הפופולארית שלה, המגישה והקומיקאית מודיעה על סיום התוכנית עם העונה הנוכחית "צריכה לאתגר את עצמי"

מערכת ice | 
אלן דגרנס (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב)
התוכנית של המגישה והקומיקאית אלן דג'נרס שגרפה 64 פרסי אמי לאורך השנים תסיים את שידוריה בסוף העונה הנוכחית. זאת תהיה העונה ה-19 של התוכנית המצליחה והפופולרית בארה"ב. באתר הוליווד ריפורטר, דיווחו אתמול כי דג'נרס הודיעה באופן רשמי לעובדיה על ההחלטה להוריד את התוכנית משידור, והערב היא עתידה להתארח אצל אופרה ווינפרי ולמסור גם לקהל הצופים את הבשורה.
"להוליווד ריפורטר מסרה דג'נרס כי סיבת סיום התוכנית היא כי, "אני אדם יצירתי וכשאתה אדם יצירתי אתה חייב אתגרים כל הזמן", לדבריה. "לכן החלטתי להנחות את האוסקרים ולחזור לסטנד אפ, למשל. הייתי חייבת לאתגר את עצמי. ככל שהתוכנית הזאת נהדרת וכיפית, היא לא מאתגרת אותי יותר. אני חייבת אתגר חדש".
דג'נרס טוענת לאיתגור עצמי אך אקורד הסיום של "המופע של אלן דג'נרס" הוא צורם הרבה יותר. כזכור, את העונה הנוכחית שהחלה בספטמבר אחרי פגרה שלקחה הקומיקאית כדי להחלים מקורונה, פתחה דג'נרס בהתנצלות על אווירה לא טובה ששררה על סט הצילומים. כחודשיים לפני חזרת התוכנית לשידור נחשפו עדויות של עובדי צוות התוכנית לשעבר שמעידות על חוויות קשות ויחס פוגעני מצידה שכולל גזענות ואיומים וכן הטרדות מיניות בחלק מהטענות. גם הצופים הצביעו בעונה הנוכחית ברגליים ולפי פירסום של ה"ניו יורק טיימס" ומדד "נילסן", דג'נרס איבדה כמיליון צופים בממוצע.

בראיון ל"הוליווד ריפורטר" דג'נרס הכחישה כי זו הסיבה לפרישתה באופן סופי מהתוכנית ואמרה, "אם הייתי פורשת בגלל ההאשמות האלה לא הייתי עושה את העונה הזאת. זו לא הסיבה שהתוכנית יורדת, אבל זה בהחלט היה קשה. ישבתי בבית בקיץ האחרון וראיתי את הסיפור הזה על זה שאנשים לועסים מסטיק לפני שהם מדברים איתי וכל מה שחשבתי זה 'אוקיי, זה קורע מצחוק'. באמת חשבתי שהסיפור פשוט יעלם כי זה הכל היה מאוד מטומטם".
התוכנית של דג'נרס היא אחת מתוכניות האירוח האהובות באמריקה, ובעקבות היציאה שלה מהארון ב-1997, ההצלחה הרבה שלה מהווה דגל לקהילה הגאה בארה"ב. דג'נרס סיפרה עוד כי בסביבתה ממליצים לה לנוח כרגע ולא לקפוץ ישר לפרויקט הבא אך לדבריה היא לא תהיה מסוגלת לכך, "אני כמו פרארי בניוטרל, חייבת לנסוע. אז האתגר הראשון שלי יהיה להבין איך לעשות את זה. כשהפסקתי לשחק בסרטים ולהופיע כקומיקאית, לא חשבתי שאעשה טוק-שואו, חשבתי שמשחק וסטנד אפ הם האופציה היחידה. אבל אז התוכנית הזו הגיעה משום מקום ולקחה אותי למסע שנמשך 19 שנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה