תקשורת ומדיה

הצל נגד ניסיון הלינץ' בבת ים: "מה חשבתם לעזאזל? לתת לגיטימציה לשמאל?"

אושיית הפייסבוק במסר תקיף לפורעים היהודים: "זה מי שאנחנו? אם הוא ימות, כולכם תשבו בכלא על רצח! מה התירוץ? אתם כועסים? יופי, גם אני, אז אם אתם כועסים קחו את הרגליים ולכו לאיפה שאחים שלכם זקוקים לכם. לא לתקוף חפים מפשע. לכו ללוד. לכו לעכו"
מערכת ice |  3
הצל
האלימות הקשה שהפגינו אמש (רביעי) פעילים המזוהים עם ארגון לה פמיליה הקיצוני, כמו גם נוספים שלקחו חלק במחאה אלימה במיוחד במסגרת הושחתו עסקים של ערבים בטיילת בת ים, עד למצב של ניסיון לינץ' באזרח ערבי, הצליחה להוציא מסרים תקיפים במיוחד דווקא מאנשי הימין.
הצל כתב בפייסבוק שלו, בו מעל ל-500 אלף עוקבים: "מה עובר עליכם? זה מי שאנחנו? זה מי שאתם? לעשות לינצ'ים על אנשים חפים מפשע לא מעורבים? אם הוא ימות, כולכם תשבו בכלא על רצח! מה חשבתם לעצמכם לעזאזל?! למה לתת תחמושת לשונאינו לתקשורת ול0מאל ? למה לתת לגיטימציה למה שהם חושבים עלינו? מה קרה לכם?".
"עכשיו כל הערוצים מתעסקים רק בלינץ׳ בבת ים וכלום, דממה על מה שקורה בלוד ועל היהודי שאושפז במצב אנוש בלינץ' בעכו. חודש של לינצ'ים אנטישמים ושריפות בתי כנסת פתאום נעלמו.. אז מה התירוץ? אתם כועסים? יופי, גם אני. אני לא רק כועס. אני מתוסכל, אני זועם. אני רותח. אז אם אתם כועסים קחו את הרגליים ולכו לאיפה שאחים שלכם זקוקים לכם. לכו להגן. תעשו צעדת כוח. לא לתקוף חפים מפשע. לכו ללוד. לכו לעכו".
"אבל מה שעשיתם לאדם הזה, גם אם הוא ניסה לדרוס ומצדי שיהיה מחבל חמאס, זה פאקניג לא שפוי ולא אנושי ומרתיח! וכן הם עושים לנו את זה כבר חודש ללא הפסקה. אז מה אנחנו מיישרים קו? מה השלב הבא? נעשה פיגועי התאבדות כי הם עשו קודם? זה לא אנחנו! ראיתי את התמונות והתפללתי שזה לא אנחנו.. אני מפחד עליכם. אני מפחד על המדינה. אני מפחד על הילדים שלי. לכו הביתה חאלס מספיק".
"אנחנו יהודים, עם ישראל. אנחנו לא חיות, לא רוצחים כמו הפורעים הברברים, זאת לא דרכנו. אנחנו צריכים ללחוץ על המשטרה לפעול בעוצמה אחרת כל מה שבנינו כאן ילך לזבל. דרך אגב תקשורת ארורה, התמונות דוחות אבל זה רק מקרה אחד והוא פצוע בינוני ששעה לפני יהודי אושפז במצב אנוש אחרי לינץ תדברו גם על זה. תראו סרטונים מכל כיוון. תספרו גם עליו, ארורים תהיו זה באשמתכם!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פעם ראשונה שהוא מדבר לעניין
    גל 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל נראה לי שלא באמת היה אכפת לו אם היו פורעים בערבים, יותר אכפת לו מהתדמית שזה יוצר לימין הקיצוני ומה שהוא מייצג. עיקר הטענה שלו זה נתינת "נשק" ל"תקשורת השמאלנית" נגד הימין.
    סגור
  • 2.
    רק ערוץ 20
    אדום עתיק 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הגיע הזמן שתכנס לכנסת ...תותח
    סגור
  • 1.
    "הצל" התנסח יפה - לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר.
    אורי 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ערוצי אל ג'זירה 11, 12 ו-13 ימשיכו לדבר על הלינץ' בבת ים גם עוד חודש בזמן שהפורעים יפגעו ביהודים וכל פגיעה כזו תקבל מכסימום כתובית בתחתית המסך.
    סגור