תקשורת ומדיה

האזינו: האקרים פרצו לשידורי 100FM

האקרים התפרצו לשידורי רדיו 100 FM ושלחו מסר מאיים לאזרחי ישראל. בין האיומים שיגורי טילים לכל רחבי הארץ מקריית שמונה ועד אילת. 100FM בתגובה לאתר ice: "הנושא טופל מיידית וההפרעה הוסרה"
אביחי דלאל |  2
100FM (צילום יחצ pixbay)
דרמה בשידורי הרדיו של 100 FM, היום (חמישי) בשעות הבוקר פרצו האקרים לשידורי 100FM ושיחררו מסרים מאיימים לאזרחי ישראל עם איומים על שיגורי טילים לכל רחבי הארץ מקריית שמונה שבצפון לאילת העיר הדרומית ביותר.
כאמור, באמצע שידורי 100FM, האקרים פרצו לשידורים במסר מאיים: "אנחנו מדברים איתכם שההיסטוריה של עצי הזית מעוגנת בחיי המשטר הזה. אנחנו מדברים איתכם מארץ שמוכתמת בדמם של חפים מפשע, אנחנו מדברים מארץ שהשחרור שלה קרוב, הארץ בקרוב תשוחרר, פלסטין תשוחרר".
בסיום ההודעה הקולית של הדובר נשמעו קולות של ירייה או פיצוץ, מאזינים ברחבי הרשת דיווחו על  איומים בירי רקטות לכל רחבי המדינה מקריית שמונה ועד אילת. ממקורות נוספים מספרים שהיו במהלך היום ניסיונות של האקרים נוספים של לפרוץ לשרתים של תחנות רדיו נוספות וכי ניסיונות פריצה קורים בכל כמה שבועות ובדרך כלל נחסמים. מרדיוס 100FM נמסר בתגובה ל-ice: "הנושא טופל מיידית וההפרעה הוסרה".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשמע כמו פרסי ממורמר מנוה שאנן (ל"ת)
    מולה שאמסיייאן 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רוני קרחוני...אתה פשוט חצוף וכפוי טובה תתביש לך (ל"ת)
    מושיק 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור