תקשורת ומדיה

בערוץ 10 מרוצים מהרייטינג של המשחק וההכנסות: עשוי לרכוש עוד משחקים בצ'מפיונס

למרות שהשקיע יותר מ-100 אלף ד' בשידור, את הערב סיים הערוץ ברווח. היום נדע מול מי תתמודד מכבי ת"א - ואז בערוץ עשויים להגיש הצעה לרכוש את זכויות מערוץ הספורט
אלכסנדר כץ | 
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי העפלה לשלב הבתים בליגת האלופות (צילום צילום מסך: ערוץ הספורט)
שמחה כזו לא הייתה בבית הוורד לפחות מאז שהליך קבלת הרישיון קיבל את הסטמפה, וערוץ 10 ניצל. משחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות בין מכבי תל אביב לבאזל, הניב רייטינג טוב של 15.6%, ולמרות ההשקעה של 100 אלף דולר בזכויות השידור ששייכות לערוץ הספורט, הוצאה שעליה יש להוסיף גם עלויות הפקה שנאמדות בעוד כמה עשרות אלפי שקלים, ערוץ 10 אף סיים את הערב עם מאזן חיובי בשורת הרווח.
אז האם הוא מתכוון להגיש הצעה לרכישת משחקים? בערוץ לא מכחישים שישנה אפשרות לרכוש כמה משחקים מערוץ הספורט, אולם נכון להיום, יממה וחצי לאחר הניצחון שהעלה את מכבי לשלב הבתים בליגת האלופות, טרם הוגשה הצעה. גם שהותו של מנכ"ל ערוץ הספורט תומר תורג'מן בחו"ל, תעכב מגעים אם יהיו כאלה.
פרמטר חשוב בהחלטה להגיש את ההצעה, היא זהות הקבוצות שישחקו בבית של מכבי, ורמת האטרקטיביות שלהן. כבר כעת ידוע כי מכבי תארח את המשחק הראשון, בצאת חג שני של ראש השנה 15 בספטמבר, עוד פחות מ-3 שבועות מהיום, כשתתמודד נגד קבוצה מהדרג הראשון, למשל ברצלונה, באיירן מינכן, צ'לסי, יובטוס או פ.ס.ז'.
גם בגלל מועד המשחק - צאת ראש השנה שמכנס אנשים רבים בבתים, וגם בגלל האטרקטיביות של המשחק, ערוץ 10 עשוי להגיש הצעה לרכישת הזכויות למשחק. אגב, יש לזכור כי גם ערוץ 10 וגם ערוץ הספורט שייכים לקבוצת התקשורת RGE, ומכיוון לערוץ 10 אינו משודר ב-HD, המשחקים ישודרו במקביל בערוץ ספורט 5 HD. לאייס נודע כי המשחק שלשום בין מכבי לבאזל, הניב 2.5% בערוץ ה-HD, בנוסף לאותם 15.6% בערוץ 10.
בערוץ 10 סירבו להגיב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה