תקשורת ומדיה

לאחר חודשים של תלאות: מועצת הרשות ה-2 אישרה את מינוי שי באב"ד למנכ"ל

המועצה אישרה היום את המועמד של שר התקשורת, שאושר גם ע"י הוועדה למינוי בכירים. המינוי יועבר לאישור הממשלה ובאב"ד יכנס לתפקידו ביוני
שי באב"ד (צילום יח"צ)
3 שבועות לאחר ששר התקשורת גלעד ארדן המליץ על מינויו של שי באב\"ד, עושה זאת מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. המועצה אישרה את המינוי של באב\"ד למנכ\"ל הרשות, שנה לאחר עזיבתו של המנכ\"ל הקודם מנשה סמירה. בשנה הזאת שימשה כממלאת מקום אילת מצגר.
המועצה דנה במינוי בעקבות פניית השר ארדן שבחר בבאב\"ד לתפקיד , ולאחר שהמינוי עבר גם אישור של ועדת ברנר לבחינת ניגודי עניינים. המועצה קיימה היום ישיבה מיוחדת עם באב\"ד ובסופה אישרה את מינויו. המינוי צריך לעבור אישור של הממשלה וצפוי להיכנס לתוקף בתחילת חודש יוני.
כבר באוגוסט 2012 המליצה ועדת האיתור על 3 מועמדים, בהם באב\"ד. גם השר הקודם משה כחלון בחר בבאב\"ד, אולם בשל הכניסה לתקופת בחירות, המינוי הוקפא.
לבאב\"ד ניסיון ניהולי מרשים במגזר העסקי, כאשר בתפקידו האחרון שימש כמנכ\"ל צים ישראל והמזרח הקרוב. מאידך, אין לו כל ניסיון בתחום התקשורת או בניהול גופי תקשורת.
יו\"ר מועצת הרשות ד\"ר אילן אבישר, אמר כי \"אין ספק שמדובר בתקופה מאתגרת ומעניינת בשוק התקשורת בכלל ובתחום שידורי הטלוויזיה והרדיו בפרט. המועצה סמוכה ובטוחה כי זהו מינוי ראוי שיעמוד במשימות החשובות שעומדות על הפרק ובכלל זה גם רפורמת האיחוד בין הרשות השנייה למועצת הכבלים והלוויין\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה