תקשורת ומדיה

שמישהו ינסה לעצור אותו: ערוץ 10 משיק את כלבוטק, רשת משנה את הפרוגרמינג

'כלבוטק' תעלה לאוויר ביום ד' ב-21:00. 'רשת', שתשדר את חצי גמר ליגת האלופות, ויתרה על הפרה-גיים ושיבצה את 'אחד נגד 100' ללא פרסומות
DELETE (צילום DELETE)
שיבוץ תמים, או חשש מהמתחרים? זכיינית ערוץ 2 \'רשת\' שינתה את לוח הפרוגרמינג שלה ביום רביעי הבאה, במה שנראה כהכנה למלחמה ראש בראש בהשקת \'כלבוטק\' בערוץ 10, במשבצת השידור של 21:00.
כזכור, עם מינויו של רפי גינת למנכ\"ל ערוץ 10, עברה גם התכנית שמזוהה עמו לערוץ, ובכך נחתמה תקופה של 14 שנות שידור ב\'\'רשת\'\', שם הייתה \'כלבוטק\' לאחת מתכניות הדגל של הזכיינית, ולמשאבת רייטינג והכנסות. מעבר זה התבצע בעיצומו של מאבק מר בין 2 הגופים על זכויות השידור של \'הישרדות\', מהלך שנדון כעת בבית המשפט.
בלוח השידורים ששלחה היום (יום ה\') למשרדי המדיה השונים, והגיע לידי אייס, ציינה \'רשת\' כי תשדר ברביעי הבא ב-21:00 את \'אחד נגד 100\', השעשועון המצליח שלה שהניב עד כה כ-23% רייטינג ב-3 הפרקים הראשונים של העונה.
בשעה 21:45 צפויה \'רשת\' לשדר את המשחק הראשון בהתמודדות בשלב חצי גמר ליגת האלופות בין ברוסיה דורטמונד לריאל מדריד. \'רשת\' רכשה מערוץ הספורט את זכויות השידור של המשחק, וכחלק מהחבילה - גם את הפרה-גיים, המשדר המקדים אותו מוביל מודי בר-און.
במשדר מעין זה, שאמור היה להתחיל ב-21:00, נוהגים הערוצים המסחריים לשבץ מקבצי פרסומות רבים, שאינם יכולים לשבץ במהלך משחק הכדורגל, במגלל מבנהו של שידור משחק כדורגל. ואולם, \'רשת\' החליטה לוותר כעת את המשדר המוקדם ב-21:00, ובמקומו לשבץ את \'אחד נגד 100\' רווית הרייטינג, שאמורה לפגוע בהשקת \'כלבוטק\'. הערכות הן כי התכנית תשודר ללא פרסומות כלל, עד ל-21:40, אז ייחל משדר הכדורגל.
מ\'רשת\' נמסר: \"לא נגיב לספקולציות\".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כלבוטק - הפרומו של ערוץ 10
    יובל לב 04/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שמח אילו מישהו מיוצרי הפרומו "האיש שלא מפחד מאף אחד", יסביר לי כאן, מיהו זה "אף אחד"? למה הוא מפחיד כל כך? למה מישהו צריך לפחד מאותו "אף אחד". אני לא מכיר את "אף אחד", אז גם אני כמו רפי גינת? כמו התוכנית שאיננה מפחדת מ- "אף אחד"? מה דעתכם חכמי הפרומו הנבונים, ללמוד מעט עברית טובה? לא להמציא ולנפק לנו שפה קלוקלת לשם פופולוריות זולה? האם ברור לכם עד כמה המשפט: "האיש שלא מפחד מאף אחד" אינו מוצלח, בלשון המעטה? פעמים אין ספור אני נתקל בערוץ 10, בשימוש נלוז בעברית. עושים ממנה שפה חדשה - "ישראלית", בה אין חוקים ואין כללי דקדוק אלמנטריים. ממש הבנאליות בהתגלותה. יתכן שרפי גינת האמור, אינו מפחד מאיש, אז לה לא תאמרו זאת כך? מי זה "אף אחד"? אני לא מכיר אותו ולבטח לא מפחד ממנו - ביג דיל!! יובל לב
    סגור
  • 7.
    לידיעת רפי גינת רמי לוי בלב ישראל מוכר שמן
    אברהם 04/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי בלב ישראל מוכר שמן זית מבצע תו האיכות של השמן ישן פג תוקף לפני שנתיים זה רמאות גם מוצרים אחרים אדם חושב שזה בזול
    סגור
  • 6.
    קדימה רפי
    ארנון 04/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מנכל ערוץ 10 תשקיע את כל המשאבים בפרומו ובקידום שלו תראה להם מה אתה שווה הערוץ לא שווה בלעדיך רק שלא תביא בטעות פחות מ 15 אחוז כי אז יצאת בלון נפוח
    סגור
  • 5.
    אפשר לחשוב
    מכיר את כולם 04/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהומה על מאומה. גינת עושה הרבה רעש וצילצולים ובסוף יוצא איזה נוד קטן אבל מסריח. מכל התחקירים ששודרו ב"רשת" מעטים היו בעלי ערך עיתונאי. רובם עסקו בנוכלים קטנים סוג ז' שהמשטרה יכלה לתפוס בשתי ידיים קשורות לאחור. ואגב כולבוטק נגנבה מערוץ 1 ועכשיו לכאורה מרשת. גנב מגנב פטור!!!יש מי שמלבה את כל המהומה הזו(מה דעתכם על גינת?) כדי שהעדר הטיפש ייצפה בכולבוטק וגינת לא ינחל תבוסה.
    סגור
  • 4.
    גינת
    יודע מבפנים 04/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפי גינת הוא שועל קרבות ותיק שמבין טוב מאד כי הצעד הזה של רשת מכוון אישית נגדו. זו הכרזת מלחמה ואין ספק כי כל התותחים הכבדים בלוח המשדרים החדש של ערוץ 10 ישודרו בימים של רשת. המרוויחה העיקרית מהד-קרב הזה: קשת!
    סגור
  • 3.
    מחכים בפינה לרפי
    מחכה למשיח 04/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה מתמוטטת לה עוד תאוריה של ערוץ 10
    סגור
  • 2.
    ערוץ 10 ייקח את הערב הזה,
    שירלי 04/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון בכל אופן מול 1 נגד 100. הכדורגל יביא יותר מ-20 אחוז רייטינג
    סגור
  • 1.
    רשת תקרע את ערוץ 10
    מבפנים 04/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה יהיה כיף לראות
    סגור