תקשורת ומדיה

לא יום שבתון לעיתונאים: מדגמים, ראיונות, בידור ושידורים אל תוך הלילה

הערוצים ישדרו רצינות, אבל ישלבו גם 'ארץ נהדרת' ו'בובה של מדינה'. וואלה יחנוך אולפן, ובנענע10 יפרסמו גרף דינאמי. אז מה מצפה לנו בשלישי-רביעי?
DELETE (צילום דרור עינב, רונן פדידה, גדי דגון, ששון תירם, עודד קרני, יח"צ, אלכסנדר כץ)
כלי התקשורת השונים נערכים לקראת יום הבחירות שיתקיים ביום שלישי הבא. ערוצי הטלוויזיה ממרקים את האולפנים, אתרי האינטרנט יתפארו באולפנים ה-TV החדשים והחדישים, ותחנות הרדיו ינסו להנעים למאזינים את יום השבתון.
חצי שנה לאחר שנבחר לתפקיד, מפקד גל\"צ ירון דקל יחזור לשתף פעולה עם מגיש \'מה בוער\' בתחנה, רזי ברקאי, שניהם בוגרי רשת ב\' של קול ישראל. מ-21:30 ועד חצות יתקיים גל\"צ משדר חגיגי עם דקל וברקאי, שניהם בעלי ניסיון ארוך בתחום הסיקור הפוליטי.
במשדר ישולבו קולות מהשטח. לצד 2 המגישים, יפרסו ב-10 מוקדי שידור, בין היתר במטות הבחירות השונים, מגישי ושדרי גל\"צ שישדרו את ההתרחשויות והדרמות בשלבים הדרמטיים של מערכת הבחירות. גולן יוכפז, ספי עובדיה ועידן קוולר יעדכנו מהנעשה בליכוד, ניב רסקין ישדר ממפלגת העבודה, ושדרים וכתבים נוספים ידווחו ממטות הבחירות של הבית היהודי, ש\"ס, \'התנועה\', \'יש עתיד\' ועוד. מחצות ישדר רינו צרור שילווה את המשך ההתפתחויות בספירת הקולות. ב-6:00 בבוקר תשודר התכנית \'בוקר טוב ישראל\'.
גם רשות השידור, עם ערוץ 1 ורשת ב\' של קול ישראל, נערכת ליום הבחירות. ברשת ב\' ישדר אריה גולן מ-21:00 עד ל-1:00 בלילה, ואילו ענת דוידוב תמשיך לשדר עד 6:00 בבוקר שלמחרת. באולפן יפרשן חנן קריסטל. ב-22:00 ישודרו גם ברדיו תוצאות המדגם של גבע.
חטיבת החדשות של ערוץ 1 תשדר מאולפן וירטואלי באיכות HD. ב-17:35 יעלה משדר אקטואליה מיוחד בן שעה \'ישראל בוחרת\' עם יעקב אחימאיר. ב-19:52 תשודר \'מבט\', וב-20:45 - \'יום הבוחר\', תכנית בידור מיוחדת עם גדי סוקניק, בהשתתפות דודו ארז, רמי ורד, קובי אריאלי ועוד.
ב-21:35 יחזור המשדר \'ישראל בוחרת\' עם גאולה אבן ואיילה חסון, וכתבי ופרשני ערוץ 1 שיהיו פרוסים ב-16 נקודות שידור. ב-22:00 ישודר מדגם רשות השידור של הסוקר מנו גבע ומכון המחקר \'מדגם\', שיכלול 60 קלפיות ברחבי הארץ שממוקמות סמוך לקלפיות האמת.
כפי שכבר פורסם באייס, קשת וחברת החדשות של ערוץ 2 יאחדו את לוח השידורים שלהן ביום הבחירות. במרכז לוח השידורים - משדר המשותף ל\'חדשות 2\' וחברי \'ארץ נהדרת\'.
לוח השידורים של \'קשת\' ישתנה לאורך כל היום: תכנית הבוקר תקיים משדר מיוחד ומורחב עד השעה 10:00, שיכלול ראיונות עם פרשנים, פוליטיקאים ונקודות שידור. במהלך היום ישודרו מבזקי חדשות מיוחדים עד השעה 16:00. החל מהשעה הזו, יחלו שידורים מיוחדים של חברת \'חדשות 2\' בהגשת דנה וייס, עודד בן עמי, אודי סגל ואורן וייגנפלד.
בשעה 19:30 תשודר מהדורה מוקדמת עם יונית לוי והחל מ-20:00 המהדורה המרכזית. ב-21:00 תחבור למשדר \'ארץ נהדרת\' בתכנית בחירות מיוחדת בשידור חי. לאחר שידור תוצאות המדגם הראשוניות, לאחר השעה 22:00, ימשיכו בפריצות מיוחדות עם מערכונים בשידור חי שיגיבו על תוצאות הבחירות.
באתר האינטרנט של \'קשת\' - mako, תעביר מחלקת האקטואליה תחת ניהולו החדש של יעקב אילון, דיווחים שוטפים וסיקור ממספר מוקדים לאורך היום, מכל המטות, מוועדת הבחירות המרכזית ומאולפן הבחירות בנווה אילן.
עם פרסום תוצאות המדגם, יעלה רכיב מיוחד בעמוד הבית של mako שיציג את \"מדגם המדגמים\" מכל ערוצי הטלוויזיה והאינטרנט. כמו כן, במקביל למשדר המרכזי של \'חדשות 2\' שיועבר בשידור חי, תצלם מצלמת \'חדשות 2\' את המתרחש מאחורי הקלעים, והגולשים יוכלו להיחשף לשיחות עם הפוליטיקאים טרום כניסתם לשידור. כתבי \'חדשות 2\' אודי סגל ועמית סגל יעדכנו לאורך הלילה בטוויטר על המתרחש מאחורי הקלעים של המשדר במטות השונים שיתפרסמו בשידור חי בעמוד הבית של mako.
בערוץ 10 תשודר המהדורה המרכזית בהגשת תמר איש שלום, בשעה הקבועה, בין 20:00 ל-21:00, בליווי הפרשנים רביב דרוקר, עמנואל רוזן, ירון לונדון ומוטי קרשנבאום. ב-21:00 תשודר \'בובה של מדינה\', ומ-21:45 משדר מיוחד כשב-22:00 ישודר מדגם הבחירות של הערוץ ומשדר מיוחד וארוך.
ביום שלאחר מכן, מ-6:00 עד 8:00 ישודרו תוצאות האמת בהגשת גיא זהר, ומ-8:00 סיכום יום הבחירות עם אורלי וילנאי וגיא מרוז. בערב תשודר \'המקור\' בתכנית מיוחדת לסיכום הבחירות.
אתר נענע10 ישדר את כל תכני ערוץ 10 בשידור חי, כאשר 4 כתבים יהיו פרוסים במטות הבחירות של המפלגות השונות. לאחר סגירת הקלפיות, בכל 10 דקות יעודכנו נתוני ספירת קולות האמת באמצעות גרף דינאמי בעמוד הבית של האתר.
גם ערוץ 9 נערך ליום הבחירות: מ-15:00 יחלו דיווחים מיוחדים על יום הבחירות וב-19:30 ישודר מדר מיוחד \'לקראת התוצאות\'. ב-21:00 יחל משדר הבחירות המיוחדת שיכלול אירוח פוליטיקאים, מובילי דעת קהל, פאנל פרשנים ועוד, וב-22:00 - מדגם הטלוויזיה.
במקביל, אתר זמן. קום של ערוץ 9 יעדכן לאורך כל שעות היום במתרחש ויעביר דיווחים שוטפים וחיים לאוכלוסיית המגזר הרוסי.
אתר ynet יעביר במהלך יום הבחירות שידורים חיים מנקודות שידור שונות ברחבי הארץ. בין היתר יובאו בשידור חי הצבעות ראשי המפלגות הגדולות. ההיערכות ליום הבחירות כוללת עשרות כתבים, צלמים, עורכים ואנשי אולפן. בערב יחל משדר מיוחד בהנחיית אטילה שומפלבי שיימשך ברצף עד לאחר פרסום תוצאות האמת בבוקר של יום רביעי.
במשדר באולפן ישתתפו גם חלק מבכירי פרשני \'ידיעות אחרונות\' וכתביו: שמעון שיפר, סבר פלוצקר, נחמה דואק, יועז הנדל, רענן שקד ויגאל סרנה. במהלך יום רביעי יתקיים שידור נוסף לסיכום וניתוח תוצאות הבחירות.
ביום הבחירות ישיק מ-20:30 וואלה את אולפן החדשות החדש שלו, במשדר מיוחד בהובלת ינון מגל יחד עם לוסי אהריש, הילה קובו והדס סיני, אליהם יצטרפו פאנל סאטירי מיוחד בהשתתפות הדר לוי, רועי לוי, שרון טייכר ועוד. ב-22:00 ישודרו מדגמי ערוצי הטלוויזיה השונים.
כתבי האתר בשפה הערבית פאנט ייפרסו בכל מטות המפלגות ויעבירו דיווחים וראיונות בכתבות ובשידורי וידאו. במהלך יום הבחירות ישדר האתר מאולפן PANET TV ויעביר דיווחים שוטפים לאורך היום מנקודות שונות ברחבי הארץ וריכוזי האוכלוסייה הערבית.
הגרסה האנגלית של אתר ערוץ 7, תעביר ביום הבחירות משדר טלוויזיה מאולפן שייבנה במיוחד לשם כך, בבניין ארגון הגג של יהודי ארה\"ב OU, בהשתתפות פרשנים מישראל ומארה\"ב. בערוץ 7 יודעים לספר כי המשדר נרכש לשידור על ידי כמה תחנות כבלים יהודיות-אמריקאיות.
בגרסה העברית, יועברו שידורים חיים מכל מוקדי ההתרחשות, כולל משדר מיוחד בסיום יום הבחירות, החל מהשעה 22:00.
ואילו גולשי אתר \'הארץ\' יוכלו לאורך היום לעקוב אחר \"גרף ההצבעה\", שם יוכלו לראות מי מחבריהם כבר הצביע. כמו כן יספק האתר הצצה שוטפת ואינטראקטיבית על הנעשה בקלפיות ברחבי הארץ ובמטות השונים. עם סגירת הקלפיות, בשעה 22:00, ישדר אתר \'הארץ\' את תוצאות 3 מדגמי הטלוויזיה, בחוויה אינטראקטיבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה