תקשורת ומדיה

ליגת האלופות חוזרת לערוץ הספורט: ישדר את שלב הפלייאוף ומשחקי קריית שמונה

בימי שלישי ורביעי הקרובים, ישודרו בערוצי הספורט המשחקים, וביניהם משחקה של האלופה - קריית שמונה, שתצא לבלארוס, לפגוש את באטה בוריסוב
ליגת האלופות (צילום לוגו)
שלבי המוקדמות של ליגת האלופות נכנסים לישורת האחרונה, וערוץ הספורט ישדר את שלב הפלייאוף של הליגה, שהמנצחות בו יעפילו לשלב הבתים של הליגה. בימי שלישי ורביעי הקרובים, ישודרו בערוצי הספורט המשחקים, וביניהם משחקה של אלופת המדינה עירוני קריית שמונה, שתצא לבלארוס, שם תפגוש את באטה בוריסוב. משחקי הגומלין ישודרו גם הם, בשבוע שלאחר מכן.
השלב האחרון שלפני שלב הבתים של ליגת האלופות ייפתח ביום שלישי הקרוב, כבר בשעה 19:00, כאשר ספרטק מוסקבה תארח את פנרבחצ\'ה הטורקית (LIVE5+ ו-LIVE5+ HD). ב-21:40 ישודרו שלושה משחקים נוספים, כשאלופת סקוטלנד, עם הישראלי בירם כיאל תצא לשבדיה שם תפגוש את האלופה המקומית, הלסינגבורג (ספורט5 וספורט5 HD). משחקים נוספים: קופנהאגן - ליל (ספורט5+) ובורוסיה מנשנגלנדבך - דינמו קייב (LIVE5+ ו-LIVE5+ HD). המשחקים ישודרו באתר האינטרנט של ערוץ הספורט, בפורטלים של חברות הסלולר, ובאפליקציות האייפד, האייפון והאנדרואיד של הערוץ.
ביום רביעי יפתח לראשונה העונה אולפן ליגת האלופות, בשעה 21:00 לקראת היום השני של המשחקים, במרכזם משחקה של קריית שמונה שתנסה להפוך לקבוצה הרביעית מישראל שתפעיל למפעל היוקרתי. חניכיו של גילי לנדאו יפגשו את אלופת בלארוס באטה בוריסוב (21:40, ספורט5 וספורט5 HD). במקביל ישודר המשחק מלאגה - פנאתינייקוס (ספורט5+) וב LIVE5+ ו-LIVE5+ HD ישודר ערוץ הקיבוץ שיביא את השערים והאירועים מכל משחקי הערב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הליגה הכי טובה שיש
    דגו 08/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שהתגעגענו....!
    סגור