תקשורת ומדיה

אחרי 8 חודשים בלי סמנכ"ל אינטראקטיב ב'חדשות 2': אבי אטיאס מונה לתפקיד

סמנכ"ל האינטראקטיב הקודם, לירן דן, הצטרף באמצע 2011 למערך הדוברות של משרד רה"מ. כעת ישמש הבמאי הראשי של 'חדשות 2' גם בתפקיד זה
8 חודשים לאחר שלירן דן התפטר מתפקידו ב\'חדשות 2\' לטובת משרה בלשכת ראש הממשלה, מונה אבי אטיאס לסמנכ\"ל האינטראקטיב של החברה. אטיאס, שמשמש כבמאי הראשי של החברה, יהיה אחראי גם \'חדשות 2 באינטרנט\' ועל כל פעילות המדיה האינטראקטיבית של חברת החדשות של ערוץ 2. אתר \'חדשות 2 באינטרנט\' לא מפעיל פלטפורמה ספציפית, אלא מועבר באמצעות mako של \'קשת\' ואתר \'רשת\'.
כאמור, לפני כ-8 חודשים קיבל דן הצעה מראש הממשלה נתניהו להתמנות לראש מערך התקשורת והדוברות של משרד ראש הממשלה, תחת ד\"ר יועז הנדל. בינתיים הנדל התפטר מתפקידו ודן מונה לראש מערך ההסברה הלאומית במשרד ראש הממשלה.
במכתב ששלח אתמול (יום ד) לעובדי \'חדשות 2\', כתב המנכ\"ל אבי וייס כי \"בעידן שבו צריכת החדשות דרך אתרי האינטרנט, הרשתות החברתיות והאפליקציות הסלולאריות, תופסת נפח, אין לי ספק שאבי אטיאס הוא האיש הנכון להצעיד אותנו לשבירת שיאים\".
בנוסף למינויו של אטיאס, גם מורן כ\"ץ זכתה לקידום והיא תהיה עורכת אתר \'חדשות 2 באינטרנט\' ותערוך גם התוכן הדיגיטלי של החברה.
בחברת החדשות של ערוץ 2 המתינו זמן רב כאמור עם מינוי מחליף לדן, ובסוף החליטו על מינוי פנימי, שגם חוסך בעלויות, על רקע הקיצוץ הדו-שנתי על סך של כ-2 מיליון שקלים, שהשית דירקטוריון החברה על \'חדשות 2\' לפני מספר חודשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל למה מורן כ"ץ??? כץ! כץ!!! כץ!!!!!! (ל"ת)
    ערן 04/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור