תקשורת ומדיה

חוגגים פורים: גאולה אבן ועידו רוזנבלום יגישו את מהדורת 'חדשות הספורט'

במסגרת חגיגות פורים בערוץ הספורט, יחליפו השניים את מירי נבו ואלי אילדיס. בערוץ 8 ב-HOT ינחה ליאון רוזנברג את 'הינשופים' במקום רוגל אלפר
גאולה אבן ספורטיבית, ולא רק בערוץ 1. עם דניאל פאר (צילום ארכיון: רשות השידור) (צילום צילום ארכיון: רשות השידור)
מגישת האקטואליה של ערוץ 1, גאולה אבן, ואיש \'קשת\' עידו רוזנבלום, ינחו מחר (יום ה\') את מהדורת הלילה הפורימית של \'חדשות הספורט\'. השניים יחליפו, באווירת החג, את מירי נבו ואלי אילדיס, מגישיה הקבועים של המהדורה.
בנוסף, יזכה היום בלילה אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט למראה צעיר וילדותי, כשאת כיסאות חברי הפאנל, עליהם יושבים בדרך כלל מודי בר-און, נדב יעקבי, אבי מלר ואלי אוחנה, יתפסו ילדים בדמותם של הפרשנים, שנבחרו באודישנים שנערכו בערוץ לאחרונה.
ערוץ 8 ב-HOT יציין את החג בסוף שבוע המוקדש לצחוק ולהומור. את תכניתו של רוגל אלפר מחר במסגרת רצועת \'הינשופים\', יגיש מנחה \'חדשות הבידור\' של HOT3 ליאון רוזנברג כשלצידו ליאם שוהם, וביחד הם יארחו את אורי גוטליב ועידו מוסרי. במקביל, חברי הרצועה יגישו וינחו תכניות בידור שונות כמו \'קאמבק\' ו\'חדשות הבידור\'.
גם ערוץ הילדים מצטרף לחגיגת הפורים: רוני דואני וטל מוסרי, מנחי שעשועון המשפחות המוזיקלי, \'הקול נשאר במשפחה\', התחפשו כבר אתמול למדונה ולמייקל ג\'קסון. דנה פרידר ועודד פז, מנחי \'ממצחיק\' (חמישי, 10:00), יתחפשו לדמויות של \'אנגרי בירדס\', יציגו 10 קטעי רשת בעלי אוריינטציה לחג, ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה