תקשורת ומדיה

נדם קולה: ערוץ 1 ו'HOT בידור ישראלי' במשדרים מיוחדים לזכרה של יפה ירקוני

ערוץ 1 ישדר את תכניתו של יואב גינאי בשידור חוזר, ואילו ערוץ הבידור ישדר את תכניות על הזמרת שנפטרה היום. רשת ב' ורשת ג' במשדרים מיוחדים בשבת
ערוץ 1 וערוץ HOT בידור ישראלי, ישדרו את משדריהם הערב (יום א\') בעקבות פטירתה היום של הזמרת יפה ירקוני. גם רשת ב\' ורשת ג\' ישדרו תכניות מיוחדות לזכרה, ביום שבת.
ערוץ 1 ישדר הערב ב-20:20 בשידור חוזר את \'לגעת ברוח\' בהגשת יואב גינאי, עם ירקוני ז\"ל. התכנית צולמה לפני כ-5 שנים, לאחר מותה של שושנה דמארי. בתכנית סיפרה ירקוני על הקריירה הענפה שלה ועל משפחתה, על יחסיה עם דמארי ז\"ל, על היותה זמרת המלחמות והשלום ועוד, ועל כך שלא אהבה כלל את הגדרתה כ\"זמרת המלחמות\".
גם ערוץ HOT בידור ישראלי ישנה את לוח השידורים שלו, בעקבות פטירתה של הזמרת. ב-21:30 הוא ישדר את התכנית \'דוקוקלאסיקה\' בהשתתפות ירקוני ז\"ל, ולאחר \'חדשות הבידור\', ישדר ב-22:30 את 2 הפרקים הראשונים של \'הרצל פינת רפאלי\' בהשתתפותה.
בקול ישראל ישדרו גם משדרים בעקבות מותה של הזמרת. ברשת ב\' ישודר בשבת ב-12:00 ל-13:00 תכנית שתוקדש לזכרה, ואילו ברשת ג\' בשבת בין 14:00 ל-17:00, תשודר בשידור חוזר התכנית \'שלא ייגמר לעולם\'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה