תקשורת ומדיה

נועם שליט בכנס העיתונות: "קשה לגלעד לצאת לתקשורת ולהתראיין מול קהל"

אביו של פדוי השבי, סיפר לניסים משעל על חייו של גלעד בשבי חמאס, ועל השיקום בימים אלו. וגם: היחסים עם התקשורת, והאפשרות לספר עתידי
\"לגלעד מאד קשה לצאת לתקשורת ולהתראיין מול קהל\", סיפר היום נועם שליט, אביב של פדוי השבי, בראיון לעיתונאי נסים משעל, היום (יום ב\') בכנס אילת לעיתונות. ולמרות זאת, המשפחה לא התנתקה מהתקשורת: \"אנחנו מנסים להיות בקשר עם התקשורת, עם הציבור\", סיפר האב.
שליט הוסיף: \"אין לי שום טענות נגדה. כמובן שמדי פעם יש אי הסכמות עמה וזה טבעי. אבל באופן כללי, התקשורת מילאה את תפקידה וסיפקה את רצון העם לשחרר את גלעד\".
במהלך הראיון, סיפר שליט על ההחלמה של בנו מהניתוח שעבר, הפגישה עם החברים, האהדה לכדורגל והצפייה בליגת האלופות והליגה האירופית, ועוד. שליט סיפר כי בשלב מסוים בשבי, נודע לגלעד על הקמפיין לשחרורו: \"זה רק אומר שעידן הרדיו לא הסתיים במאה ה-21\", אמר האב, \"החל מאמצע 2008 הוא קלט את קול ישראל, גלי צה\"ל ורדיו דרום\". האב גם סיפר כי בנו צפה מדי פעם בשידורי ספורט.
אגב, בראיון לרדיו 90 FM, סיפר היום האב כי האייטם ב\'ידיעות אחרונות\' על שביתת הרעב שבנו נקט בו במהלך שביו, אינו נכון. בראיון למשעל, חזר האב ואמר כי הפרטים בכתבה היו נכונים, \"למעט שביתת הרעב היזומה. לא ידוע על שביתת רעב. כמובן שמפורסמים יותר פנטזיות, זה יותר טוב למכירות העיתונים\".
והאם יפורסם בעתיד ספר? \"יש הרבה מסמכים והרבה מאד תיעוד של פגישות עם גורמים רשמיים, ראשי ממשלות\", אמר האב, \"יש חומר לספר, אבל עדיין אין ספר\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה