תקשורת ומדיה

נתניהו יתפטר בסוף המלחמה? "הוא מבין שזה נגמר"

בטורו באתר "מעריב", בן כספית מותח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו אשר הסכים לשחרורו של רב המרצחים יחיא סינוואר בעסקת שליט. על רקע הטענות הקשות נגד נתניהו בעקבות מחדל ה-7 באוקטובר, כספית חושף כי מקורב לראש הממשלה סיפר לו שהוא לא יישאר בתפקיד
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אירועי ה-7 באוקטובר, מלחמת 'חרבות ברזל' הממושכת והעובדה כי 101 חטופים טרם שוחררו משבי חמאס הובילו לביקורת חריפה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. מלבד העובדה כי נרשמו טענות קשות נגד בכירים במערכת הביטחון ובצה"ל, רבים סבורים שראש הממשלה בנימין נתניהו צריך לקחת אחריות על מה שקרה באותה שבת שחורה ולהתפטר מתפקידו.
העיתונאי בן כספית, אשר מגיש בימים אלו את תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" עם עמית סגל, מרבה למתוח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו. בטורו באתר החדשות "מעריב", מנסה בן כספית לנתח מה עבר במוחו של ראש ממשלת ישראל בבוקר ה-7 באוקטובר. 
"האם הוא מבין את גודל האסון? האם גלגלי השיניים המסתובבים במהירות עצומה באותו זמן במוחו המיוגע, כבר מגבשים את תזת ההגנה?", כתב איש התקשורת המוכר. חיסולו של יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס אשר היה אחראי על אירועי ה-7 באוקטובר, עורר הדים רבים ברחבי העולם.
בטורו, כספית תקף את רה"מ נתניהו אשר הסכים לכך שבעסקת שליט סינוואר שוחרר לאחר שנעצר בשנת 1989 על ידי ישראל ונידון לחמישה מאסרי עולם. "סינוואר הכפוי טובה, האיש שהוא שיחרר מהכלא, האיש שהוא סידר לו שליח עם מזוודה ובה 30 מיליון דולר במזומן כל חודש", כתב כספית.
בהמשך הטור, חשף העיתונאי המוערך פרט מפתיע על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "באותם ימים שמעתי מאחד הקרובים לו ביותר שהוא סיים. שהוא עצמו מבין שזה הסוף", כתב בן כספית.
כספית ציין כי אותו מקורב סיפר לו שהוא לא יישאר בתפקיד וכי הוא "יודע שזה נגמר". עוד הוסיף אותו בכיר: "רק תנו לו לגמור את הסיפור בעזה". על אף אותו פרט מרעיש, ציין כספית כי הוא כמעט האמין לאותו מקורב. כשנזכר שלאחר רצח רבין אמר נתניהו לאנשיו כי הוא לא יחזור לשלטון ב-20 השנים הבאות, דבר שלא קרה, החליט כספית כי הוא לא מאמין למקורבו של נתניהו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השטינקר של המדינה. כספית רעילה ומרעילה. אז קישקש.... (ל"ת)
    אילן 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שרה לא רוצה
    רוני 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא רוצה להיות אשת רהמ עד המוות
    סגור
  • 1.
    בן כזבית מודיע משטרתי בזוי ! (ל"ת)
    אסף 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אין על בן כספית
    רוני 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מילה על ביבינבסלע
    סגור