תקשורת ומדיה

בן כספית חוגג: "מת כמו כלב עזתי, גופתו צריכה להישרף"

בן כספית דיבר על מותו של סינוואר וטען כי זו הדרך הבטוחה לההביא עכשיו את כל 101 החטופים שלנו משבי החמאס: "את הסיפור הזה צריך לגמור, כי מה שהיה - כבר לא יהיה עוד"
מערכת ice |  1
בן כספית (צילום pixabay, טוויטר/ בן כספית)
דובר צה״ל ודוברות השב"כ מאשרים כי בסיום של מצוד שנערך כשנה, שלשום (רביעי), חיסלו כוחות צה"ל מפיקוד הדרום את יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס בפעילות בדרום רצועת עזה. סינוואר תכנן והוציא לפועל את המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר, וקידם את האידיאולוגיה הרצחנית שלו במהלך המלחמה ולפניה, והוא אחראי להירצחם וחטיפתם של ישראלים רבים.
מי שחגג את מותו של סינוואר הוא בן כספית, העיתונאי הוותיק, עם הטור השבועי שלו שהוא העלה ל"מעריב", בו הוא כתב: "סינוואר מת כמו כלב. נרדף, נע בין מחילות, נמלט על חייו ובקושי ראה אור יום. מזכיר את הסוף של קדאפי. מת ככלב עזתי. לו זה היה תלוי בי, גופתו צריכה להישרף ואפרו צריך להיות מפוזר מעל הים התיכון".
העיתונאי בן כספית הוסיף וחגג את מותו של רב המרצחים, האיש שהיה אחראי במו ידיו על טבח ה-7 באוקטובר, יחיא סינוואר, כשכתב כי: "רוצח שפל, נתעב וחסר עכבות, שמת כמו כלב".
לסיום, דיבר כספית על ההשפעה שצריכה להיות לחיסול סינוואר על 101 החטופים שלנו, שעדיין נמצאים בשבי החמאס כבר למעלה משנה: "סופו של סינוואר אמור לקצר את הדרך לעסקת חטופים. ישראל צריכה להציע לכל עזתי שיחזיר חטוף סכומי כסף גדולים. את הסיפור הזה צריך לגמור, כי מה שהיה - כבר לא יהיה עוד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שבן כזבית לא מת !!! (ל"ת)
    אסף 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור