TOP 5

הסודות של בנימין נתניהו: 5 דברים שלא ידעתם על ראש הממשלה

לכבוד יום הולדתו ה-75 של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נחשוף חמישה דברים מפתיעים שלא ידעתם על האיש המוביל את ישראל כבר שנים רבות. מהקבוצה האהובה ועד הנדל"ן בקיסריה – הנה הפרטים שאתם חייבים לדעת
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בנימין נתניהו, יליד 21 באוקטובר 1949, חוגג היום את יום הולדתו ה-75, והוא עדיין מכהן כראש ממשלת ישראל וכיושב ראש מפלגת "הליכוד". זהו נתניהו שהפך עם השנים לדמות המוכרת ביותר בזירה הפוליטית הישראלית, אבל מעבר לפוליטיקה ישנם כמה דברים מפתיעים שפחות מוכרים לציבור הרחב.
הקריירה הארוכה שלו רצופה בהישגים, מחלוקות וגם סודות מעניינים שנשמרו הרחק מעיני הציבור. כעת, לכבוד יום הולדתו, בחרנו להביא לכם חמישה פרטים שאולי לא ידעתם על האיש שעמד בראש המדינה במשך תקופות ארוכות.
1. הגבר האטרקטיבי ביותר
בשנת 1989, נתניהו זכה בתואר "הגבר האטרקטיבי ביותר" בגליון "את", לאחר שנשות ישראל קבעו שהוא האטרקטיבי ביותר, למרות שפרס נבחר כבן הזוג האידיאלי. נראה שהפוליטיקה לא הייתה הסיבה היחידה שגרמה לנתניהו לבלוט אז, אלא גם מראהו.
2. החתונה הסודית
מעבר לפוליטיקה, נתניהו ניסה לשמור על חייו האישיים מחוץ לאור הזרקורים. כך, ב-1991, התקיימה חתונה סודית בינו לבין רעייתו שרה בן ארצי. החתונה נערכה בבית הוריו בירושלים, בסודיות מוחלטת. מה שנראה היה תחילה כארוע יום הולדת לאביו, הפך לחתונה קטנה עם 25 אורחים בלבד, ביניהם ראש הממשלה יצחק שמיר ורעייתו.
3. קבוצה אהובה
נתניהו, שידוע כאיש עסקים ופוליטיקאי מהשורה הראשונה, הוא גם אוהד ספורט נלהב. קבוצת הכדורגל האהודה עליו היא בית"ר ירושלים.

מתוך העמוד הרשמי של בנימין נתניהו
4. הנכסים המרשימים של משפחת נתניהו
למשפחת נתניהו נכסים רבים ומרשימים. הבולט ביניהם הוא וילה רחבת ידיים בקיסריה, שנרכשה בשנת 2002 בכמיליון דולר. כיום מוערך שווי הבית ביותר מ-20 מיליון שקלים. בנוסף, למשפחת נתניהו דופלקס מפואר ברחוב עזה בירושלים ששוויו מוערך בכ-10 מיליון שקלים. נתניהו אף קיבל בירושה, בחלוקה עם אחיו, בית נוסף בשכונת קטמון המוערך בכ-6 מיליון שקלים לפחות.
5. הון מוערך
ההון האישי של נתניהו מוערך כיום בכ-70 מיליון שקלים. מרבית ההון שלו מגיע מנכסי הנדל"ן שבבעלותו, והשוואה לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, מראה שהונו של נתניהו גבוה פי שלושה מזה של הנשיא האמריקאי.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העיקר הבריאות (ל"ת)
    דין 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ברור
    אשמדאי החבלן 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באמת שאלה מאין כל הרכוש הזה? משכר של ח'כ/ראש ממשלה בלתי אפשרי להגיע לשווי רכוש רב כל כך הקורא החכם יסיק בעצמו מי הטיפוס השקרן וחסר האמינות הזה?
    סגור