בארץ

"הגזענות והיהירות ברחו לך": חברי כנסת נגד עמית סגל

עמית סגל צין על המרגלים שהופעלו ע''י איראן ונתפסו לאחרונה כי הם "עולים לא יהודים שעלו מחבר המדינות באמצעות חוק השבות" ועורר זעם בקרב חברי כנסת. ח''כ מלינובסקי "הכללת והפכת כמיליון אנשים במדינת ישראל לחשודים פוטנציאלים בבגידה"
דורון בלוך |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העיתונאי עמית סגל אמר במהלך פאנל בערוץ 12 על עניין המרגלים שהופעלו על ידי איראן, כי יש לשים דגש שבמקרים האחרונים מדובר "בעולים לא יהודים שעלו מחבר המדינות באמצעות חוק השבות".
עוד הגדיל להוסיף על כך "וזה דבר שישראל תצטרך לטפל בו" זאת משום שבישראל עד היום ישנה לכידות חברתית, אך טען כי "אם ישנם עולים שעלו מסיבה כלכלית, ממקום עני למקום עשיר, עם חבילת קליטה, והם לא יהודים ואין להם שום קשר לארץ, מכאן לקבל מאות אלפי דולרים כדי לירות במישהו, המרחק עדיין גדול אבל לא כל כך גדול".
על כך אמרה ח''כ יוליה מלינובסקי  "אדון סגל, הגזענות והיהירות ברחו לך. הכללת והפכת כמיליון אנשים במדינת ישראל לחשודים פוטנציאלים בבגידה. לפי התזה שלך מר סגל, כ-7000 חיילים שאינם יהודים על פי ההלכה ומשרתים ברגע זה, חשודים בריגול. לאחרונה, ראינו הרבה סיפורים של ריגול לטובת איראן וחוץ מהמקרה של השבעה שנתפסו לא זכור לי שהיו עוד מקרים של עולים חדשים. הבחור החרדי מבית שמש, הבחור יליד הארץ מאשקלון וכנראה שיהיו עוד סיפורים כאלו ועל אף אחד מהמקרים האלו לא שמעתי שעשית הכללות. מעשה הבגידה במדינה לא קשור למוצא הבן אדם, להיכן הוא מתגורר או לדת שלו. זה קשור לעמוד השדרה ולערכים, משהו שאתה עמית, לאור ההתבטאות האומללה שלך, לא מצליח להבין".
ח''כ ולדימיר בליאק הוסיף גם הוא לומר "מעל שלושים וחמישה חיילים עולים נהרגו מתחילת מלחמת חרבות ברזל. אלפי עולים נלחמים ממש עכשיו בדרום ובצפון. נדיה סוקולנקו ז"ל ואלכסיי פופוב ז"ל נהרגו החודש בפיגועים. המחבלים לא שאלו האם הם יהודים על פי ההלכה".
עוד אמר בביקורתיות "מה שכן - אין להם לובי בתקשורת ובממשלה, ולא מספיק מדברים על הגבורה וההקרבה של ישראלים דוברי רוסית במלחמה הזאת. בחזית ובעורף". והוסיף בעוקצנות נזעמת "רוצים באמת לנהל שיח "בין-מגזרי" על לכידות חברתית? אז אולי נצטרך להיזכר מהיכן הגיעו רוצח ראש ממשלת ישראל וכל מיני פעילים פוליטיים, שנתפסו עם מאות ליטרים של דלק בדרך לבצע פעילות חבלנית. רוצים? אין צורך. הניסיון להשחיר ולבצע דה-לגיטימציה לישראלים דוברי רוסית בגלל כמה עשבים שוטים - הוא מכוער ובזוי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עמית סגל
    מיכאל 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצור בזוי מכוער דומה לקרפדה בן של מחבל
    סגור
  • 1.
    קינאה ושנאה
    אבי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל עיתונאי בחסד עליון .הזיכרון הפנומנלי שלו כושר הביטוי המצוין מעוררים קנאה ושנאה של הברנז'ה .אין מנוס עמית הוא בה\כמה דרגות מעל כולם
    סגור