תקשורת ומדיה

יוסף חדאד נפרד בכאב: "הקרבה לא נתפסת, שנהיה ראויים"

ארבעה לוחמי מילואים מגדוד 222, חטיבת כרמלי נפלו בלחימה בדרום לבנון. יוסף חדאד הביע את כאבו על מותם הטראגי של הלוחמים וכתב: "ארבעה גיבורים שעזבו הכל מאחור כדי להילחם למעננו ונפלו על הגנת המולדת, איזו הקרבה לא נתפסת"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ארבעה לוחמי מילואים מגדוד 222, חטיבת כרמלי נפלו אמש (רביעי) בלחימה בדרום לבנון. מוקדם יותר היום (חמישי) שמם הותר לפרסום: רס״ב (מיל׳) מרדכי חיים אמויאל, רס״ם (מיל׳) שמואל הררי, רס״ר (מיל׳) שלמה אביעד ניימן ורס״ל (מיל׳) שובאל בן-נתן. 
ארבעת הלוחמים נפלו לאחר שמספר מחבלים יצאו מפיר נסתר והשליכו לעברם רימונים. על אף שהלוחמים הספיקו לזרוק את הרימונים בחזרה, ארבעתם נהרגו. בתקרית נפצעו באורח קשה קצין ושני לוחמי מילואים. 
 
בעקבות אותה הודעה מצערת שמסר היום דובר צה"ל, מיהר יוסף חדאד להביע את כאבו על מותם של ארבעת הלוחמים. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו, כתב פעיל ההסברה: "במהלך החג נפלו עוד ארבעה חיילים בלחימה בלבנון.
 ארבעה לוחמי מילואים בחטיבת כרמלי - רס״ב במיל׳ מרדכי חיים אמויאל בן 42, מלוד, שהותיר אחריו אישה ו-6 ילדים, רס״ר במיל׳ שלמה אביעד ניימן, בן 31, ממצפה יריחו, הותיר אחריו אישה ו-4 ילדים, רס״ל במיל׳ שובאל בן-נתן, בן 22, מרחלים ורס״ם במיל׳ שמואל הררי, בן 35, מצפת שבזמן שהעיר שלו חוטפת מטחים מלבנון הוא ממש נלחם על הבית". 
עוד כתב פעיל ההסברה המוכר ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה": "ארבעה גיבורים שעזבו הכל מאחור כדי להילחם למעננו ונפלו על הגנת המולדת, איזו הקרבה לא נתפסת, איזה אובדן כואב. יהי זכרם ברוך גיבורי ישראל. שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה