ויראלי

יוסף חדאד נפרד בלב שבור: "בכאב גדול, מחירים לא נתפסים"

איש ההסברה מספר 1 של ישראל, יוסף חדאד כתב: "בכאב גדול מקבלים עוד בשורה היום על חלל צה"ל שנפל במלחמה בלבנון. רס״ן במיל׳ אבירם חריב, בן 42 מדולב, סמג"ד 9308 בחטיבת ‘אלון׳ הותיר אחריו את אשתו איילת, ו-6 ילדים"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
רק ביום ראשון האחרון, דובר צה”ל הודיע על נפילתו של אלוף-משנה אחסאן דקסה, מפקד חטיבת השריון 401, בקרב בג’באליה שבצפון רצועת עזה. אבל המוות והשכול לא מפסיק ואמש (שלישי) נודע על מותם של שני חיילים נוספים.
איש ההסברה מספר 1 של ישראל, יוסף חדאד כתב: "בכאב גדול מקבלים עוד בשורה היום על חלל צה"ל שנפל במלחמה בלבנון. רס״ן במיל׳ אבירם חריב, בן 42 מדולב, סמג"ד 9308 בחטיבת ‘אלון׳ הותיר אחריו את אשתו איילת, ו-6 ילדים. כמה כאב, כמה יתומים מהמלחמה... איזה מחירים לא נתפסים ואיזו הקרבה וגבורה. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים"

לפני כן הוא כתב: "עוד "הותר לפרסום" כואב- רס״ר סער אליעד נורסקי, בן 27 מתל אביב-יפו, לוחם מילואים בגדוד 508 נפל היום בצפון ממטחים של חיזבאללה. תראו אותו איזה חיוך של מלאך, כמה נורא...עוד גיבור שעזב הכל כדי להגן על המדינה ונפל למעננו. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
דקסה, שהחל לכהן בתפקידו ביוני האחרון, היה מפקד מוערך שהוכר בזכות תפקודו המוצלח במלחמת לבנון השנייה, שם קיבל צל”ש אלוף לאחר שנכנס לבדו עם טנק במהלך קרב בעייתא א-שעב ופינה פצועים תחת אש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה