ויראלי

יוסף חדאד חושף מסר מהעזתים המושפלים לחמאס: "תודה לצה"ל"

אושיית הרשת והמשפיען הערבי ישראלי, יוסף חדאד, פרסם תיעוד נוסף מרצועת עזה, והפעם עם מסר חריף מאחד מתושבי עזה שחשים מושפלים. למרבה ההפתעה, את האצבע המאשימה הם מפנים במפתיע לחמאס ואף מודים לצה"ל
מערכת ice | 
רפיח (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
החגיגות והצהלות שנרשמו ברחבי רצועת עזה באותו בוקר מחריד ב-7 באוקטובר 2023, לא מזכירות בכלום את התמונות של תושבי עזה המושפלים נסים על נפשם ממקום למקום, חיים באוהלים ונתמכים על ידי סיוע הומניטרי באדיבותם של מדינות ערביות ומערביות.
העזתים לא היו מוכנים לכניסה מסיבית של צה"ל לרצועה כמו זו שהייתה עם תחילת התמרון הקרקעי בעזה, ובוודאי שלא היו מוכנים למלחמה כה ארוכה, בה לא נותר רחוב אחד בעזה, שזהה לכפי שהיה טרם כניסת צה"ל לרצועה.
כהרגלם הפנו רוב העזתים, מתחילת המלחמה את האצבע המאשימה לצה"ל, לממשלת ישראל ובכלל את ל"יהודים", כאילו הם האשמים במצבם הקשה. לאחרונה, ואולי מאז שחוסל מנהיג חמאס יחיא סינוואר, נראה כי קיים פחות פחד ברחוב העזתי, ממחבלי חמאס המנסים להשליט סדר במסדרונות הצרים שעוד נותרו בשליטתם ברחבי רצועת עזה.
נראה כי הרבה יותר מהעזתים שנותרו בצפון הרצועה מרשים לעצמם לברוח למקום מבטחים, ללא פחד ממחבלי חמאס. בנוסף, העזתים מרשים לעצמם להתבטא נגד חמאס מול המצלמות, מראות שלא רגילים לראות בדרך כלל.
בתיעוד שהעלה אושיית הרשת והמשפיען הערבי ישראלי יוסף חדאד לחשבון האינסטגרם שלו, תועד עזתי שותה מבקבוק מים שקיבל מחיילי צה"ל, בזמן שהוא "פותח" על חמאס ואף מודה לצה"ל.
 
"הנה האמת שכל העולם צריך לשמוע מפיו של תושב עזה - חיילי צה"ל דואגים לעזתים בזמן שמחבלי חמאס הביאו עליהם רק חורבן!", כתב חדאד לצד הסרטון שהעלה ובו העזתי אומר למצלמה: "תודה לצה"ל שדאג לנו למים ואוכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה