תקשורת ומדיה

"ינון מגל מחרים את בנק לאומי - עמית סגל עושה מזה קופה"

על רקע החרם של ינון מגל וצופי ערוץ 14 על בנק לאומי, הבנק יצא בשיתוף פעולה חדש עם עמית סגל, בסדרה של הרצאות ללקוחות הבנק בלבד. דוד ורטהיים טען: "האסטרטגיה של בנק לאומי להדוף את החרם של 14"
מערכת ice |  1
ינון מגל, חנן פרידמן (צילום Magma Images, מסך ערוץ 14, פלאש 90)
לאחרונה שודר הקמפיין החדש של בנק לאומי בהשתתפותו של הזמר האהוב עומר אדם. מדובר בעסקת מיליונים ראוותנית אשר מטרתה לשווק את הבנק המוכר כבנק "עממי" ולהציג את השירות החדש שמוענק לכלל הלקוחות – קשר ישיר עם מנהלי סניפי הבנק. אלא שינון מגל וחלק מצופי 14, טענו כי הבנק מחרים את הערוץ ולא מפרסם בו, על אף שהוא פונה לאותו קהל, ופתחו בחרם נגד הבנק.
אלא שבהמשך, בנק לאומי פרסם כי הוא לא נפגע מכך, ההיפך הוא הנכון - מאז שהחל החרם אותו הוביל ינון מגל, נשבר שיא מצטרפים לבנק לאומי בחודש יולי בעשור האחרון - לא פחות מ-7,930 לקוחות.
על רקע החרם שהוביל מגל, היום (חמישי) פרסם דוד ורטהיים, עורך "וואלה! בראנז'ה", כי בנק לאומי החל לצאת עם סדרת הרצאות של כתב חדשות 12, עמית סגל, אך ורק ללקוחות בנק לאומי. בציוץ שהעלה ורטהיים לחשבון הטוויטר שלו, הוא צירף מודעה של הזמנה להרצאות של עמית סגל בשיתוף בנק לאומי, וכתב תחילה: "אפרופו חלטורות ו-12, מעניין לראות את האסטרטגיה של בנק לאומי להדוף את החרם של 14".
עוד כתב בציוץ שהעלה כי "מעריך שזה לא מקרי שהוא מממן עכשיו גם הרצאות של עמית סגל ושופך כסף על ״בשבע״ (ספונסר) ומקור ראשון. מהמר שגם גלובס נהנה, אבל עדיין לא בדקתי. הנה הצעה לסלוגן: ינון מגל מחרים - עמית סגל עושה מזה קופה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יעזור לבנק לאומי. הציבור מחרים ויחרים אותו. בצדק רב. (ל"ת)
    שרון 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור