תקשורת ומדיה

"כל שנייה של כיף היא מוצר יקר": צמד כוכבי הרשת משיקים

צמד כוכבי הרשת אור בוטבול והקומיקאי עמרי הכהן, יוצאים בשת"פ ומכריזים על פודקאסט זוגי חדש שזכה לשם: 'מגזין הבוקר בערב – תוכנית הלייף סתם של אור ועמרי' | כל הפרטים
מערכת ice | 
מיקרופון רדיו (צילום אלכסנדר כץ)
אור בוטבול, המוכר בזכות ערוץ היוטיוב הפופולרי 'ביקורת פרסומות', הפוקאסט 'מתחת לכל ביקורת' מבית רשת 'עושים היסטוריה' והופעותיו במספר הפקות של כאן דיגיטל והשחקן והקומיקאי עמרי הכהן, מכריזים על פודקאסט זוגי חדש שזכה לשם: 'מגזין הבוקר בערב – תוכנית הלייף סתם של אור ועמרי'.
הפודקאסט יעסוק בחדשות מעולם הבידור, תרבות והפרסום ויכלול מערכונים בידוריים מנקודת מבט סאטירית והומוריסטית על נושאים שעל סדר היום הציבורי. לצד פינות  קומיות קבועות, סיפורים אישיים על השבוע שחלף, הפודקאסט ישלב בשידור גם משחקים אינטראקטיביים עם מאזינים ומופק בכל הפורמטים: אודיו, וידאו ונגזרות סושיאל. מגזין הבוקר.בערב מופק ב'אודיותר', רשת הפודקאסטים של יוצרי התוכן מבית ADIO Spotify ישראל.

אור בוטבול ועמרי הכהן, צילום: עדי שחם
עמרי הכהן ואור בוטבול, מסרו: "אנחנו שמחים ומתרגשים להצטרף לאודיותר ולהציג לציבור המאזינים מוצר איכותי שמאחוריו השקעה רבה של זמן ומחשבה. בתקופה מורכבת זו, בה כל שנייה של כיף היא מוצר יקר, אנחנו מקווים שמאזינינו ייהנו מהשידורים, ממש כפי שאנו נהנים לעשות זאת עבורם".
שחר חיימוביץ' מנהל התוכן 'אודיותר', ציין כי: "אנו שמחים על הצטרפות 'מגזין הערב בבוקר' לרשת הפודקאסטים של אודיותר. עולמות התוכן שמביאים אור ועמרי מתאימים ככפפה ליד לתמהיל הבידורי-תרבותי שמאפיין את תכני הרשת. ביחד עם ניסיונם המקצועי בתחום ההגשה, מובטחת חווית האזנה מיוחדת לקהל המאזינים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה