טלוויזיה

מינוי מפתיע ב'כאן דיגיטל' לתפקיד ראש דסק טרנדים

חטיבת הדיגיטל של כאן מודיעה על תפקיד חדש – ראש דסק טרנדים. מי שמונתה לתפקיד היא ענבר דמרי, שליוותה בשנים האחרונות מאות סרטונים ויראליים. בנוסף, ביימה את סדרות הרשת "מגזימות" ו-"לא מאמינים". שיהיה בהצלחה

מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
תפקיד חדש נולד בחטיבת הדיגיטל של כאן - ראש דסק טרנדים. מי שמונתה לתפקיד היא ענבר דמרי, בימאית, יוצרת ועורכת תוכן שאחראית על סדרת הרשת "מגזימות" ועל סדרת הדוקו-רשת "לא מאמינים".
בנוסף, דמרי ביימה את הסדרה הדו לשונית "המחלקה היהודית" ובשנים האחרונות ליוותה מאות סרטונים ויראליים. מתחילת המלחמה היא ביימה וערכה סדרת סרטוני רשת ורטיקליים עם חיילים ואזרחים ברחבי הארץ.
בחטיבת הדיגיטל של התאגיד אומרים שהצורך בתפקיד החדש הגיע בעקבות ריבוי הסיפורים הוויראליים במלחמה והרצון להעניק להם התייחסות דיגיטלית של אגף התוכן. במסגרת התפקיד החדש כראש דסק טרנדים, דמרי תהיה אחראית על ייצור התוכן עצמו וגם על שילובו בתהליכי הקראייטיב של האגף. 
במקביל, בכאן דיגיטל מודיעים על מינוי חדש לראש צוות צלמים – מתן אברמוביץ'. אברמוביץ', צלם בכיר בחטיבה, מחליף בתפקיד את הצלם והבימאי תומר לוין, יוצר הסדרה לוחמים. 
יהונתן קינן, מנהל אגף תוכן בחטיבת הדיגיטל: "מדובר בפונקציה חדשה וחשובה שתסייע לנו לחזק את הרלוונטיות של כאן דיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלנו ברשתות ובעיקר בערוצי הסושיאל הוורטיקליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה