תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 נגד לשכת רה"מ: "הם חושבים שאנחנו מטומטמים"

הקרב בין לשכת רה"מ נתניהו לכתבת המדינית של ערוץ 13, מוריה אסרף, עולה שלב: בראיון ראשון מאז שהוצאה מרשימות התפוצה של הכתבים ע"י הדובר עומר דוסטרי, אסרף מאשימה את אנשי נתניהו באקט אלים ובריוני

מערכת ice |  2
מוריה אסרף (צילום צילום מסך חדשות ערוץ 13)
מוריה אסרף, הכתבת הפוליטית של ערוץ 13, הוצאה כזכור אמש מרשימות התפוצה של הכתבים הפוליטיים ע"י דוברו של ראש הממשלה, עומר דוסטרי. לאחר שצייצה נגד הדובר ונטען כלפיה מצד לשכת נתניהו כי היא מפרה את כללי האתיקה, אסרף הגיבה לראשונה בראיון לתוכנית "הצינור" ותקפה את לשכת רה"מ.
אסרף, הסבירה את השתלשלות האירועים תחילה וסיפרה כי דיווחה על דיון מיוחד שראש הממשלה מכנס בעניין הר הבית והגישה פניה ללשכת רה"מ לקבלת תגובה. התגובה, שהגיעה אחרי שידור הכתבה במהדורה, הגיעה מנוסחת בשם "גורם המעורה בפרטים" והבהירה שהדיון לא יעסוק רק בענייני הר הבית.
אסרף החליטה לפרסם את התגובה מטעם לשכת ראש הממשלה, ולא מטעם "גורם המעורה בפרטים" ובתגובה הסיר אותה דובר ראש הממשלה, עומר דוסטרי, מקבוצות הכתבים.
"יש פרקטיקה חדשה בלשכת נתניהו שהם לא עומדים מאחורי שום דבר. כל פעם זה או 'גורם מדיני בכיר' או 'גורם שמעורה בפרטים'", אמרה אסרף לגיא לרר. "לפעמים, כשיש תדרוכים מסוימים אפשר לומר 'גורם בטחוני או מדיני מוסר לנו'. כאן זה לא המקרה. ביקשנו תגובה על ידיעה עיתונאית ודובר ראש הממשלה החדש, הנכנס, בחר פשוט להגיב בשם גורם המעורה בפרטים. זה חוזר על עצמו כל הזמן. אחרי שהחלטנו לומר מי זה הגורם המעורה בפרטים, בסוף אנחנו לא עובדים על הצופים שלנו, בלשכת ראש הממשלה החליטו להסיר אותי מכל קבוצות הווטסאפ ומהתפוצה של הכתבים המדיניים, ויש בזה אקט אפילו קצת אלים, קצת בריוני. אני לא מכירה התנהלות כזאת מאף לשכה של אף גורם פוליטי כזה או אחר".
לשאלת לרר, האם בלשכת ראש הממשלה חושבים שאנחנו מטומטמים ולא יודעים להבין מי "הגורם המדיני הבכיר", אסרף ענתה בכנות ש"כן": "יש שם אנשים שחושבים שהם יכולים, פשוטו כמשמעו, להנדס את התודעה", קבעה הכתבת.
חבריה של אסרף לתא הכתבים המדיניים הוציאו מכתב זועף לדובר ראש הממשלה ועל פי הכתבת סוכם שהיא תחזור לקבוצות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גב' אסרף הצעירה
    מחמוד א זהאר 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדאבוני היית שפוטה של ה"שטן הקטן "ותיהיי שפוטה שלו! למה?כי ביקשת זאת ולכן כל זעקותיך חסרות כל הגיון ,תובנה ואמת !! די עם דמעות השליש קומי עורי וספרי לעולם את האמת !!
    סגור
  • 1.
    ברקוביץ
    אייל 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בצדק הכל נעשה הכתבת מפברקת נתונים לכאורה ומצפה שמישרד הממשלה יקח אחריות. חצופה את
    סגור