טלוויזיה

כתבת חדשות 13 מסתבכת בגדול: "לא תזכה לשיתוף פעולה"

דוברות ראש הממשלה השיבה על הפוסט של מוריה אסרף מחדשות 13: "לשכת ראש הממשלה זכאית לחסות תחת כללי האתיקה העיתונאית הבסיסית, ובכלל זה חיסיון מקורות.  הדיווח החריג של כתבת 13 הוא חלק מתופעה פסולה של קומץ כתבים הבוחרים להפר מוסכמות-יסוד אלה"
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר שמוריה אסרף מחדשות 13 טענה בטוויטר שלה כי לדוברו החדש של ראש הממשלה, עומר דוסטרי, יש לדבריה פרקטיקה משונה - "להוציא תגובות מטעם לשכת רה״מ בשם ״גורם המעורה בפרטים״ ולאסור על הכתבים לומר שהתגובה יצאה מלשכת נתניהו", הגיעה תגובה חריפה מאוד נגדה ממחלקת דוברות ראש הממשלה. 
דוברות ראש הממשלה השיבה על הפוסט של מוריה אסרף מחדשות 13: "לשכת ראש הממשלה זכאית לחסות תחת כללי האתיקה העיתונאית הבסיסית, ובכלל זה חיסיון מקורות.  הדיווח החריג של כתבת 13 הוא חלק מתופעה פסולה של קומץ כתבים הבוחרים להפר מוסכמות-יסוד אלה. באופן תמוה, הכתבת בחרה לעשות זאת רק כשמדובר בהודעות המיוחסות לכאורה ללשכת ראש הממשלה".

עוד נטען נגדה כי: "היא מעולם לא בחרה בדרך-פעולה זו לחשיפת ״גורמים״ שאינם מלשכת ראש הממשלה.  מי שבוחר לפעול מחוץ לכללים המקובלים - ואף ממציא לעצמו כללים חדשים - יכול לבוא בטענות לעצמו בלבד, ולא יזכה לשיתוף-פעולה מצד דוברות ראש הממשלה".
כזכור, וולברג גם טענה: "זה יכול להיות על שלל נושאים - החל מהחלטה על הפוגות אש הומניטריות ועד תדרוכים נגד הממשל האמריקני. אתמול שוב יצאה תגובה שכזו בעניין הר הבית ובגלל שציינתי שמדובר בתגובה שיצאה מלשכת רה״מ (כפי שעושים עם כל תגובה שיוצאת מכל לשכה) - דוסטרי הסיר אותי מכל רשימות התפוצה של הכתבים. מסתבר שקבלת אחריות לא באה בחשבון אפילו בתגובה זניחה למדי לתקשור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נגד הימין הכל מותר ואין אתיקה. (ל"ת)
    אלק עתונות 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מוריה אסרף היא פח אשפה ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור