תקשורת ומדיה

גיא ברנע: "קצת מטריד, נוסעים דרוכים. מרגישים פה אנטישמיות"

בריאיון ל-ice מדבר גיא ברנע, שליח ערוץ הספורט למשחקים האולימפיים על התחושות הקשות לשדר בצל האיומים וההתנכלויות ועל סיכויי המשלחת הישראלית להעפיל לפסגות חדשות כולל ענף השחייה 
דוד זולדן | 
גיא ברנע (צילום shutterstock, יוסי צבקר)
התחרות העולמית בפריז מתקרבת לישורת האחרונה ואירוע הספורט של השנה יוצא לדרך ועל קווי השידור מתמרנים השדרנים והמגישים. מאות שעות שידור של המשחקים האולימפיים עם למעלה מ-30 ענפי ספורט שונים צפוי לאוהדי הספורט בארץ. ערוץ הספורט מסקר ומלווה את המשלחות והספורטאים הישראליים, עם שידורי אולפן חיים ישירות מפריז.
אולימפיאדת פריז היא האולימפיאדה ה-18 שבה משתתפת משלחת ישראלית, כאשר זאת המשלחת הישראלית הגדולה ביותר בכל הזמנים. כ-80 ספורטאים ישראליים לוקחים חלק במשחקים האולימפיים והבולטים שבהם הם ארטיום דולגופיאט ואבישג סמברג, אשר זכו במדליית זהב וארד (בהתאמה) באולימפיאדת בטוקיו 2020. ולראשונה מזה 48 שנה, נבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל משתתפת במשחקים האולימפיים.
בריאיון ל-ice מדבר גיא ברנע, שליח ערוץ הספורט למשחקים האולימפיים על התחושות הקשות לשדר בצל האיומים וההתנכלויות לכל סמן ישראלי ועל סיכויי המשלחת הישראלית להעפיל לפסגות חדשות כולל ענף השחייה. 
האם האנטישמיות בעולם ובאירופה בפרט במיוחד בתקופה הזאת מטרידה אותך לקראת הטיסה עם משלחת ערוץ הספורט?
"קצת מטריד, נוסעים דרוכים. מרגישים פה אנטישמיות אבל סומך על ערוץ הספורט ועל כל גורמי האבטחה באולימפיאדה שידאגו לנו. מתרכזים כמובן במשימה ומה שבאנו לעשות".
מה התחושות כשברקע מלחמה בעזה ומשבר חטופים - יש לך איזה מסר חיובי שתרצי להעביר?
"⁠ממש חשוב לנו להעביר שידור הכי חווייתי שיש, שהקהל ירגיש שהוא שם איתנו, כולל כל המאחורי הקלעים שאלי ואני משתפים באינסטגרם - מקווה שזה יעשה טוב וייתן ברייק לכל מי שצריך וגם ימלא את הספורטאים הצעירים שלנו בהשראה שיתחילו לחלום בגדול".
האם לדעתך מדליה אולימפית היא הישג אפשרי באולימפיאדת 2024 ומי הפייבוריטים שלך למדליה?
⁠"מדליה אולימפית בשחייה זה דבר מטורף. זה ענף שלכל המעצמות הכי גדולות בעולם יש מסורת ארוכת שנים והמון משאבים שהולכים לשם. אני חושב שצריך שהרבה דברים יתחברו ברגע האמת כדי שזה יקרה. ובכל מקרה אנחנו יוצאים עם נבחרת הכי טובה בכל הזמנים - יכולה לעשות כמה הישגי שיא".
מה הדבר שאליו אתה הכי מצפה באולימפיאדה?
 "להתרגש מכל הדרמות והסיפורים, ולהיות חלק מהמפעל העצום הזה שהוא חלום ילדות שלי. רק להיות שם בבריכה ולהיות חלק מזה, כל כך מרגש אותי, אני מרגיש את זה בכל הגוף".
 
 
 
 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה