תקשורת ומדיה

שעות לפני המשחק הדרמטי של הנבחרת, עיתונאי זר מתרברב: "אנחנו ננצח"

נבחרת מאלי, מדינה מאפריקה שאין לה קשרים דיפלומטיים עם ישראל והרוב המוחלט של אוכלוסייתה מוסלמי תתמודד הערב מול נבחרת ישראל בכדורגל מול אצטדיון מלא
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז - ישראל - מאלי (צילום freepik)
עיתונאי ממאלי לקראת המשחק נגד נבחרת ישראל מתרברב: "אנחנו ננצח". הדברים נאמרו לקראת המשחק של נבחרת ישראל בכדורגל שתפתח את הופעותיה במשחקים האולימפיים מחר מול נבחרת מאלי בפארק דה פראנס. עיתונאי ממאלי: "אנחנו יודעים שלישראל יש נבחרת טובה, אבל אני חושב שאנחנו ננצח".
נבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל תפתח את הופעותיה במשחקים האולימפיים פריז 2024 היום (רביעי, 22:00) מול נבחרת מאלי בפארק דה פראנס. זו תהיה ההופעה הראשונה של נבחרת כדורגל ישראלית במשחקים האולימפיים מאז 1976.
מנגד, תתייצב נבחרת מאלי, מדינה מאפריקה שלה אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל והרוב המוחלט של אוכלוסייתה מוסלמי. מאלי הופיעה בסה"כ פעם אחת בטורניר האולימפי באתונה 2004 והגיעה עד רבע הגמר שם הודחה בידי איטליה. "אנחנו רוצים לזכות במדליה", אמר באקארי דיאקיטה, כתב עיתון ממאלי, והוסיף: "יש לנו קבוצה טובה למשחקים בפריז. אנחנו יודעים שלישראל יש נבחרת טובה, עם איכויות אחרות – טכנית היא מאוד טובה. אבל אני חושב שמאלי תנצח".
דיאקיטה מספר שיש התלהבות גדולה במאלי סביב הנבחרת, אבל שגם בפאריס הוא מצפה לאוהדים רבים שיגיעו לדחוף: "יש המון אוהדים של מאלי בפריז (גם מהגרים, ל.ו) ואנשים עם כסף שיגיעו". אגב, כרטיס למשחק ניתן להשיג גם בכ-15 אירו. גם בנבחרת ישראל מצפים שיגיעו צרפתים-יהודים ותיירים ישראלים לתמוך בנבחרת במשחקה הראשון מבין שלושה לפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה