תקשורת ומדיה

ינון מגל זוכה לתמיכה ענקית לאחר ההשעיה מ-103FM: "זו חרפה"

על רקע השעייתו של ינון מגל מ-103FM, מיהרו השרים יואב קיש ויצחק גולדנופף למתוח ביקורת חריפה על הנהלת תחנת הרדיו. שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "תקשורת חופשית וחופש הביטוי הם מנשמת אפה של הדמוקרטיה". שר החינוך, יואב קיש: "ניסיון סתימת הפיות וההשעיה משידור של ינון מגל היא חרפה"

מערכת ice | 
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
השעייתו של העיתונאי ינון מגל מתחנת הרדיו 103FM עוררה סערה תקשורתית רבה. מוקדם יותר היום נודע לינון מגל כי הוא לא שובץ לתוכנית הבוקר שאותה הוא נוהג להגיש יחד עם בן כספית, זאת על רקע התנהלותו האחרונה אשר עוררה הדים בין היתר בשל החרם שהוא מוביל נגד בנק לאומי
בעקבות אותו פרסום דרמטי, מיהר שר החינוך יואב קיש להביע את עמדתו בנושא באמצעות פרסום ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). "ניסיון סתימת הפיות וההשעיה משידור של ינון מגל, רק בשל עמידתו כנגד חרם המפרסמים בערוץ 14 היא חרפה". בהמשך הציוץ, הדגיש שר החינוך: "הימים בהם סותמים את פיות לאנשי הימין נגמרו מזמן ואסור שיחזרו".
 
אל דבריו של השר יואב קיש הצטרף שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף. בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום ברשת החברתית X, כתב: "תקשורת חופשית וחופש הביטוי הם מנשמת אפה של הדמוקרטיה. הניסיון של גופים רבי עוצמה, לסתום פיות של איש תקשורת בכיר שמייצג השקפה ותפיסת עולם של ציבור רחב במדינת ישראל, עלול להיות מדרון חלקלק".
 
כאמור, היום פורסם כי הנהלת תחנת הרדיו 103FM החליטה להשעות את ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14. זאת כביכול על רקע החרם הגדול שאותו הוא מוביל נגד בנק לאומי
כזכור, בשבוע שעבר פרסם ינון מגל ציוץ מיוחד אותו הוא הקדיש לזמר עומר אדם, אשר מככב בקמפיין של בנק לאומי. בציוץ, פנה מגל לעומר אדם וכתב: "שלום עומר אדם,  ברכות על הקמפיין החדש של בנק לאומי. מפרגן. תגיד, ידעת שהקמפיין הזה עלה בכל המדיות והערוצים חוץ מערוץ 14? ידעת שאתה נותן יד לחרם על הערוץ ועל הצופים הרבים שלו, מתוך בריונות כלכלית לסתום לנו את הפה?". בהמשך הציוץ, כתב מגל: "אתה יודע שהסיבה היא לא מקצועית. היא פוליטית, היא חברתית, ודווקא נגד ציבור שאוהב אותך מאוד. עומר, זה לא מתאים לך, אל תיתן לזה יד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה