תקשורת ומדיה

חיים לוינסון בתיעוד חריג במיוחד: "החלטות שיער גרועות וכיפה"

חיים לוינסון סיפר כי תומכי ראש הממשלה נוהגים לפרסם תמונה מסוימת ברשתות החברתיות, בה הוא נראה כחרדי, למרות שהוא חובש לראשו כיפה גדולה של איש דת מוסלמי. חיים לוינסון: "ביביסטים משום מה מאוד אוהבים לשים את התמונה הזאת בה אני נראה כחרדי. אני לא מצליח להבין האמת למה. אבל ביביסיטים"

מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום מסך קשת 12)
חיים לוינסון, מגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, פרסם לאחרונה ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), ושיתף שתי תמונות מעברו הרחוק, שבהן נראה כי הוא לבוש כמו איש דת מוסלמי. 
בציוץ שפרסם ברשת החברתית, סיפר לוינסון כי תומכי ראש הממשלה נוהגים לפרסם תמונה בה הוא נראה כחרדי, על אף שהוא חובש לראשו כיסוי ראש של איש דת מוסלמי.  "ביביסטים משום מה מאוד אוהבים לשים את התמונה הזאת בה אני נראה כחרדי. אני לא מצליח להבין האמת למה. אבל ביביסטים", כך כתב לוינסון לעוקביו ברשת החברתית X.
לוינסון, אשר לא מתרגש מניסיונותיהם של תומכי ראש הממשלה להטריד את מנוחתו, החליט לפרסם תמונה נוספת מעברו הרחוק וכתב: "בכל מקרה התמונה הזו היא מספטמבר 2006 ממשלחת עיתונאים לכנס בקזחסטן. החלטות שיער גרועות, חולצה מכופתרת, עניבה וכיפה שהושאלה יצרו לוק מנצח. לשימושכם -  יש גם עם לוק אימאמי".
 
לאחרונה, לוינסון התייחס לכתבה שעליה היו אחראים איתמר פליישמן ויותם זמרי בערוץ 14, במהלכה השניים ביקרו בישיבה "פוניבז". השניים ציינו כי שימור התורה והמסורת היהודית חשובים לא פחות מלימודים באוניברסיטה או אידיאולוגיית הציונות. לאחר שכמה חרדים צעירים סיפרו לעיתונאי ערוץ 14 כי הם מבינים מדוע החילונים חשים תסכול בנושא חוק הגיוס, מיהר לוינסון למתוח ביקורת חריפה בנושא. 
"ראיתי הרבה שקרים של תעמולה בטלוויזיה, כזה עוד לא ראיתי. כתבה שהייתה נפסלת אפילו בערוץ הידברות. כל הכבוד לכם! הלכתם לישיבת הדגל של המגזר הליטאי והראיתם ששם באמת לומדים", כך כתב לוינסון בציוץ שפורסם ברשת החברתית X.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבר שואל. מה "עשו" לך ...שנדפק לך הראש?
    גיטה 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חולה נפש.
    סגור