תקשורת ומדיה

טלי גוטליב במתקפה על דובר צה"ל: "דובר האופוזיציה, מותר לו הכל"

לאחר שתת אלוף דניאל הגרי רמז כי חיסול חמאס הוא בלתי אפשרי, חברת הכנסת טלי גוטליב ביקרה אותו בחריפות ואמרה: "לתדרך שחייבים להכניס עובדים פלסטינים לישראל אחרת יהיה טרור, לתדרך על הפסקת אש בלי לעדכן קבינט ואז להתחרט. הצמרת אוחזת באג'נדה שמאל ראדיקלית"
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (רביעי), בריאיון שדובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי העניק לחדשות 12 אמר: "להשמיד את חמאס זה לזרות חול בעיני הציבור. אם לא נביא משהו אחר – נקבל את חמאס". הדבר הוביל לסערה ברשתות החברתיות, ומי שהחליטה להגיב לו היא לא אחרת מאשר חברת הכנסת טלי גוטליב, שכינתה את הגרי כ"דובר האופוזיציה" בציוץ שהעלתה לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה, וידועה בביקורת שהיא לא חוסכת מהדרג המדיני והצבאי.
"לדובר האופוזיציה, אופס סליחה, לדובר צהל מותר הכל! הכל!", פתחה את דבריה גוטליב. "לתדרך שאין חימושים רק כי צמרת צה"ל רוצה לסיים מלחמה. לתדרך שחייבים להכניס עובדים פלסטינים לישראל אחרת יהיה טרור. לתדרך שחייבים סיוע הומניטרי למרות שזה מגיע לידי חמאס. לתדרך שחיילנו פגעו בחיילת נעם מרציאנו כשתקפו בשיפא כדי להצדיק אי תקיפת בתי חולים למרות שהם מפקדת טרור. לתדרך על הפסקת אש בלי לעדכן קבינט ואז להתחרט". בהמשך טענה גוטליב כי כל הצמרת הבכירה בצה"ל "אוחזת באג'נדה פוליטית שמאל ראדיקלית", שבמהלך המלחמה תוביל לתבוסה, לדבריה. "אל תגידו שלא אמרתי. מזמן".
נציין כי לאחר דבריו של הגרי, שר התקשורת פרסם פוסט באינסטגרם ובו תקף אותו: "דבריו הערב הם רק בבואה של רוח המפקד הרופסת של הרמטכ"ל ושר הביטחון. יש לנו לוחמים גיבורי על והנהגה ביטחונית שלא ראויה להם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה