תקשורת ומדיה

דובר צה"ל מאמין שלא ניתן להביס את חמאס? "זריית חול בעיני הציבור"

בריאיון אותו העניק דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, הוא טען כי מי שמאמין שניתן להביס את שלטון החמאס באופן מוחלט - "זורע חול בעיני הציבור". בתגובה, הרשת התמלאה בתגובות מעורבות, חלקן של משתמשים אשר נבהלו מההצהרה של מי שמייצג את צה"ל
מערכת ice |  1
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
היום (רביעי), דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, העניק ראיון לחדשות 12 ובו התייחס לאחת ממטרות המלחמה, ורמז כי היא אינה אפשרית – לפחות לא באופן שבו הדרג המדיני מאמין שהיא תושג. "להשמיד את חמאס זה לזרות חול בעיני הציבור. אם לא נביא משהו אחר – נקבל את חמאס", אמר. הטענה של הגרי הצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות במהרה, שכן בהחלט מדובר באמירה קשה ומפתיעה מפיו של מי שמייצג את צה"ל.
שר התקשורת שלמה קרעי העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו ביקר את אמירתו של דובר צה"ל, וכתב: "דבריו הערב הם רק בבואה של רוח המפקד הרופסת של הרמטכ"ל ושר הביטחון. יש לנו לוחמים גיבורי על והנהגה ביטחונית שלא ראויה להם". עוד הוא כתב: "במקום לחשוב שהוא עדיין הרל"ש של גנץ ואיזנקוט, כדאי שדובר צה"ל יתרכז בחיזוק לוחמינו ושמפקדיו יחתרו לניצחון! לא מסוגלים לנצח? שחררו. אל תגרמו לנו להפסיד".
אמירתו של הגרי מחזקת את הטענה כי קיים נתק, או לכל הפחות משבר, בין הדרג המדיני לצבא, ואת הטענה כי המלחמה כבר חודשים רבים מתנהלת בעצימות נמוכה למדי – ובפועל כבר הסתיימה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המטכ״ל ירד מהפסים. להחליף את כולם ומייד.
    מסביר פנים 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זרייה ולא זריעה, יא אנאלפאבית, גם לך אין בגרות?
    סגור