תקשורת ומדיה

יריב אופנהיימר חושף את יוסף חדאד? "הוא לא עושה הסברה"

בציוץ שפורסם ברשת החברתית X, יריב אופנהיימר מותח ביקורת חריפה על יוסף חדאד, ומציין כי עבודתו כפעיל הסברה אינה ראויה. יריב אופנהיימר: "הציוצים שלו שקריים, פייק ניוז, העובדות לא חשובות. אם קופר ומצגר ז״ל היו בחיים, הם היו דורשים ממנו להפסיק לעשות בהם שימוש כדי לקדם את האידיאולוגיה שהביאה אותנו הלום"

מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
העיתונאי ואיש התקשורת, יריב אופנהיימר, פרסם היום (רביעי) ציוץ נגד יוסף חדאד ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). אופנהיימר מתח ביקורת חריפה נגד פעיל ההסברה, בעודו משתף את הציוץ שפרסם חדאד לפני שלושה ימים אשר עסק בשני החטופים שנרצחו בשבי חמאס, עמירם קופר ויורם מצגר. 
"יוסף חדאד לא עושה הסברה, הוא עושה לנו נעים בגב, מרשה לנו לשנוא, לוותר על עמוד השדרה המוסרי, ולהאמין שכח יפתור הכל", כך כתב יריב אופנהיימר בתחילת הציוץ. לדבריו, פעיל ההסברה מציג ידיעות כזב בציוצים שאותם הוא מפרסם ברשת החברתית X. 
 
"הציוצים שלו שקריים, פייק ניוז, העובדות לא חשובות. אם קופר ומצגר ז״ל היו בחיים, הם היו דורשים ממנו להפסיק לעשות בהם שימוש כדי לקדם את האידיאולוגיה שהביאה אותנו הלום".
כאמור, יריב אופנהיימר התייחס לציוץ שפרסם פעיל ההסברה לפני שלושה ימים. בציוץ שפרסם חדאד ברשת החברתית X, נכתב על כך שדובר צה"ל התיר לפרסום כי נקבע מותם של שני חטופים נוספים.  "עוד שני חטופים שנרצחו בשבי חמאס - עמירם קופר ויורם מצגר. שניהם מעל גיל 80. שניהם נחטפו בחיים ואפילו צולמו לסרטון טרור פסיכולוגי של חמאס".
בהמשך הציוץ, כתב יוסף חדאד לעוקביו ברשת החברתית: "למחבלים הברבריים האלה אין טיפת מוסר או אנושיות כמו שאנחנו כבר יודעים, והם ממשיכים בדיוק את מה שעשו ב-7 באוקטובר, לרצוח ישראלים חסרי אונים באכזריות. העולם חייב לדעת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    של נעליך, אויב אופנהיימר
    אלמוני 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יוסף חדאד מראה לעולם הרבה ממה שהרבה פחדנים בממשלה לא מעזים להראות: חפותה של ישראל. הוכחות שאפילו אל ג'זירה והאו"ם משתכנעים מהם לשם שינוי.
    סגור
  • 2.
    מאמין יותר למילה של חדד (ל"ת)
    מוטי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אם רופא ומצגר היו בחיים אז היו מבקשים שלא ידברו בשמם
    יעקה 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה המינימום שבן אדם שכזה מסוגל לעשות בכדי לרדת לשפל המדרגה ולדבר בשם אנשים שנרצחו , מזכיר את הפרוגרסיבים הגרמנים שהביאו אימאם לטקס ההלוויה של שוטר שנרצח ע״י מהגר אסלאמיסטי, אין גבול
    סגור