תקשורת ומדיה

יוסף חדאד חוטף מכה קשה ומתחנן: "הגיע הזמן שיגנו עליי"

פעיל ההסברה יוסף חדאד, מתחנן לעזרת הגולשים ויוטיוב ישראל, אחרי שבעקבות לחץ של פעיליםפרו פלסטיניים אנטי ישראלים חשבון היוטיוב שלו נחסם בפעם השלישית מתחילת המלחמה: "לצערי שוב פעילים אנטי ישראלים הצליחו במשימתם. אני יעד שלהם מתחילת המלחמה, תודה למי שיכול לתת יד"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה הישראלי, העלה היום (רביעי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא ממש התחנן לעזרת העוקבים ויוטיוב ישראל, אחרי ששוב החשבון שלו ביוטיוב נחסם בעקבות מתקפות של פעילים פרו פלסטיניים ברשת.
בפוסט שהעלה חדאד הוא כתב תחילה: "שוב נחסמתי ביוטיוב בפעם השלישית כבר במהלך המלחמה. שוב חסימה שאין לה קשר להנחיית הפרות הקהילה אלא רק לדיווחים מתוזמנים של חשבונות אנטי ישראלים שלצערי הצליחו במשימתם ושוב החשבון שלי שם בסכנת מחיקה".
חדאד המשיך וסיפר: "יוטיוב זו זירה חשובה בהסברה לעולם והסרטונים שלי שם במהלך המלחמה הגיעו למיליוני צפיות. יש קבוצות שלמות שפועלות להסרת חשבונות פרו ישראלים ואני יעד שלהם מתחילת המלחמה, ובינתיים הם שוב חוגגים".
לסיום חדאד ביקש את העזרה של העוקבים: "מודה שזה קשה כל פעם מחדש להתעסק בבירוקרטיה להחזיר את החשבון במקום להתעסק בהעלאת תכני הסברה... הגיע הזמן שיוטיוב ישראל יירתם ויסייע להגן לנו על החשבונות שם ולסייע למאמצי ההסברה הישראלית... ותודה למי שיכול לתת יד כדי לקדם את הנושא ולבטל את החסימה בהקדם!".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוסף חדאד
    רות יהל 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל לטובה, יוסף הצדיק????בעזרת השם הכל יבוא על מקןמו בשלום.
    סגור
  • 2.
    יוסף חדד
    ש.ב. 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יחי יוסי מחדד. אתה האדם היחידי שפיצץ את החמס. ומגיע לך כל עזרה שתבקש .הגיע זמן שנראה אנשים מצד הליכוד שיעזרו לך בכל הכח. אדוני אתה היחיד שמגיע לך כל מה שתבקש. אוהבים אותך .ואנו איתך.
    סגור
  • 1.
    חייב לעזור למי שנאמן למדינתו ועוזר לה (ל"ת)
    פטריוט 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור