תקשורת ומדיה

רני רהב במתקפה חריפה: "אין לך בושה, אדם מופרע וחסר אחריות"

איש התקשורת שיתף את הציוץ של מנהיג איראן, ח'אמנאי, בו ניתן לראות מטרות אוויריות אשר מיורטות מעל מסגד אל-אקצא שבירושלים. רהב כתב: "אתה עוד רגע שרפת את אל אקצא. אין לך בושה, אתה אדם מופרע וחסר אחריות"
מערכת ice |  1
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
מנהיגה של איראן, ח'אמנאי, נוהג בתקופה האחרונה לפרסם ציוצים בעברית בחשבונו ברשת  X (טוויטר לשעבר), עם מסרים די מאיימים המכוונים כנגד מדינת ישראל. לאחר המתקפה הנרחבת שפתחה איראן על ישראל, ח'אמנאי פרסם סרטון ובו ניתן להבחין בכלי טיס/טילים אשר מיורטים מעל מסגד אל-אקצא שבירושלים (הר הבית), וכתב: " אל-קודס הקדושה תהיה בידי המוסלמים, והעולם המוסלמי יחגוג שחרור פלסטין". למרות המסר ה"נוקב", המנהיג ספג על כך ביקורת רבה בתגובות (וכן, בעיקר מצד ישראלים).
איש התקשורת רני רהב, פרסם בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר): "אתה עוד רגע שרפת את אל אקצא. אין לך בושה, אתה אדם מופרע וחסר אחריות.". הציוץ שלו זכה לשיתופים רבים, בשל העובדה כי בהחלט מדובר במעשה אירוני לחלוטין, שכן מתקפה על ישראל כוללת גם מתקפה על אחד המקומות הקדושים ביותר לאסלאם. בסופו של דבר, מי שלמעשה מנעה את הפגיעה במסגד היא ישראל.
   
משתמשים רבים הגיבו בקשר לציוץ של ח'אמנאי, ביניהם גם השטח לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אשר כתב: "אתה מדבר על אותה אל קודס הקדושה שרציתם להפגיז אתמול וההגנה הישראלית מנעה מכם?". מי שעוד הגיב היה החשבון הרשמי של ארגון זק"א, שכתב בציניות: "יש לנו שקית הפתעה בשבילך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רני ...מי ?
    מממ 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי בכלל אכפת מהיצור הזה?למה שאתם מפרסמים דברים שקשורים לאנשים מוזרים וחסרי חשיבות...כמו משתתפים שהיו באח הגדול או שרו באיזה תוכנית או היו באיזה אי .. איזו תרבות זו?
    סגור