תקשורת ומדיה

ארז טל, יורם ארבל, אהרוני ועוד: פודקאסט חלוצי התרבות בארץ

ארז טל, יורם ארבל, רבקה מיכאלי, דן ויגאל שילון, ישראל אהרוני ועשרות כוכבים בפודקאסט מיוחד שבודק מי היו חלוצי התרבות הישראלית בהפקת אולפני BIZI ובשיתוף מועצת הפיס לתרבות ואמנות. "החלוצים"  - זמינה מהיום בכל אפליקציות הפודקאסטים
מערכת ice | 
האזנה (צילום unsplash)
הפודקאסט החדש "החלוצים" בודק ב-10 פרקים מי היו הראשונים בתחומים המרכזיים של התרבות הישראלית: רדיו, רוקנרול, טלוויזיה, עולם הילדים, מסעדנות, קריירה מעבר לים, קומיקס, די ג'יי, סטאנד אפ והיפ הופ.
את הסדרה יצר העיתונאי ואיש התוכן דני ספקטור, בשיתוף אולפני BIZI בהנהלת אלי אלון ואיתי סוויסה ויחד עם תחקירנים ואנשי תוכן מובילים מעולמות התרבות. הסדרה הופקה בשיתוף המועצה לתרבות ואומנות של מפעל הפיס.
בסדרה המיוחדת לוקחים חלק כל אותם כוכבי ענק שהיו שם בזמן אמת בהם ניתן למצוא בין היתר את ארז טל, יורם ארבל, רבקה מיכאלי, יאיר ניצני, ישראל אהרוני, יזהר כהן, אילנית, חיים כהן, יגאל שילון, דן שילון, רפי גינת, דורי בן זאב, רותו מודן, אורי פינק, תיקי דיין, חני נחמיאס, ציפי שביט, טל מוסרי, ריקי גל, דני בסן ועוד עשרות אנשי תרבות מובילים.
הפרקים הראשונים בסדרה כבר זמינים להאזנה בספוטיפיי, אפל פודקאסט, יו-טיוב פודקאסט ואפליקציות הפודקאסטים המובילות.
יוצר הסדרה, דני ספקטור: "לכאורה ברור לנו שחיים יבין הוא מר טלוויזיה, מיכל ינאי היא מלכת הילדים ושלום חנוך התחיל את הרוקנרול בארץ. אבל כשצוללים פנימה מגלים שהמציאות מורכבת יותר, ושיש לנו תרבות משובחת שנבנתה לבנה על לבנה, ולא תמיד בטוח מי היה זה ששם את הלבנה הראשונה".
אלי אלון, מיוצרי הסדרה: "אנחנו גאים לקחת חלק בהפקת הסדרה שעושה סדר ונותנת כבוד גדול לתרבות הישראלית הנהדרת. אנחנו מודים לכל גיבורי התרבות, שגדלנו עליהם, שהצטרפו אלינו למסע המרתק – ומזמינים את כל מי שאוהב תרבות להאזין ולהנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה