תקשורת ומדיה

המלשינון נגד הטרור - חובה קדושה ומודל להשראה

פעם אחר פעם עקבתי ברשתות אחר מסיתים וכל מיני מחבלים בפוטנציה, המתרברבים בכוונתם לבצע פיגועים. פעם אחר פעם דיווחתי למשטרה, והיחס היה, איך נאמר? לא רציני מדי. התייחסו אלי כאל עוד טרחן שבא להציק ולעורר מהומה על לא כלום אבל העקשנות התבררה כמשתלמת
ידידיה אפשטיין |  1
ידידיה אפשטיין אושיית רשת (צילום מאי סביר)
בשבוע האחרון זכיתי להציל חיים של יהודים רבים ולגרום ללא מעט מחבלים שתכננו לרצוח יהודים לשבת מאחורי סורג ובריח. שניים מהם היו כבר בדרך לפיגוע. תשאלו, איך זה שבחור בגילי שלא מחזיק בשום תפקיד בטחוני מצליח במשימה כה מורכבת? התשובה פשוטה – עקשנות!
פעם אחר פעם עקבתי ברשתות אחר מסיתים וכל מיני מחבלים בפוטנציה, המתרברבים בכוונתם לבצע פיגועים. פעם אחר פעם דיווחתי למשטרה, והיחס היה, איך נאמר? לא רציני מדי. התייחסו אלי כאל עוד טרחן שבא להציק ולעורר מהומה על לא כלום.
יכולתי להרים ידיים. יכולתי לוותר. יכולתי לעשות מה שכה רבים נוטים לעשות במצב כזה – לומר – אני את שלי עשיתי, זו בעיה של המשטרה שהיא לא מתייחסת ברצינות. אבל אז חשבתי לעצמי – מה הפירוש "אני את שלי עשיתי"? הרי המחבלים האלו מסתובבים חופשי והם עלולים לבצע את זממם ואז מה אומר – שאני את שלי עשיתי? הרי נשפך פה דם יהודי! מה זה ייתן לי אם אאשים את המשטרה, העיקר שאני דיווחתי?
לכן לא הרמתי ידיים, התעקשתי שוב ושוב, והוכח כי העקשנות משתלמת. אחרי שהשר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר ראה את אוזלת היד של המשטרה מול דיווחים ברורים ומדאיגים, הורה למשטרה לקחת במלוא הרצינות את התלונות שלי, וההוראה חלחלה עד למטה. רק בשבוע האחרון נעצרו 8 מחבלים ומסיתים רבים, והמשטרה כבר יודעת, שהיא לא יכולה להתעלם מהאזהרות שלי. 
הסיפוק הוא עצום, כי מדובר פה על חיים של יהודים רבים שזכיתי להיות שותף בהצלתם. ויותר מכך – זה מחייב אותי הרבה יותר. אחר שראיתי שהעקשנות משתלמת, אין לי כל זכות להרפות. אמשיך לפעול למען חייהם, רכושם וביטחונם של יהודים בארץ-ישראל, ואני קורא בזאת לכל מי שיכול באמצעים העומדים ברשותו לפעול גם כן – שלא יהסס, שלא יתייאש ושיתעקש עד הסוף. כל יהודי הוא עולם מלא, וכל מחבל שנתפס בטרם יבצע פיגוע הוא עוד קצת בטחון ליהודים בארצנו. כשמדובר על חיי יהודים – העקשנות לא רק משתלמת, היא הכרחית!
הכותב: ידידה אפשטיין, אושיית רשת ואיש תקשורת חרדי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    א-בראוו
    קייזר סוזה 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הישגים כאלה, אותך לראשות הממשלה
    סגור