בארץ

סקר משוגע: משה ליאון כובש את ירושלים עם נתון מטורף

ראש העירייה זוכה לתמיכה של 72% מקרב בעלי הדעה בבירה, כאשר המועמד המשמעותי היחיד שניצב נגדו זוכה לנתון שפל של 25% בלבד. דרכו של ליאון לקדנציה נוספת נראית סלולה ובטוחה מתמיד, בעוד מקביליו בתל אביב וחיפה נמצאים על סף דו-קרב צמוד
מערכת ice |  2
משה ליאון (צילום פלאש 90/ משה שי, יונתן זינדל, Zack Wajsgras, נעם רבקין פנטון, shutterstock)
על פי סקר מעריב שפורסם הבוקר (שישי) ראש עיריית ירושלים משה ליאון זוכה לתמיכה של 43% בקרב כלל המשיבים ולתמיכה של 72% מקרב בעלי הדעה. המועמד היחיד המשמעותי שמסתמן נגדו הוא חבר מועצת העיר יוסי חביליו, שמקבל נתון שפל של 25% בקרב בעלי הדעה ו-18% בלבד בקרב כלל המשיבים.
חיים אפשטיין מקבל 3% בקרב בעלי הדעה ו-2% בקרב כלל המשיבים. על רקע הבחירות לרשויות המקומיות שצפויות להיערך ב-27 בפברואר, נרשם כי 31% מהמשיבים אמרו שאינם יודעים או שטרם החליטו עבור מי להצביע, ו-6% השיבו שאינם מתכוונים להגיע להצביע במסגרת הבחירות המוניציפליות. אם כך, נראה כי דרכו של ליאון לניצחון כמעט ודאית.
בסקר שנערך בירושלים בתאריכים 2 עד ה-5 בפברואר השתתפו 537 משיבים, המהווים מדגם מייצג של תושבי ירושלים מגיל 17 ומעלה. טעות הדגימה המרבית עומדת על 4.4%. בסקר זהה שנערך בעיר העברית הראשונה מסתמן כי ראש עיריית תל אביב רון חולדאי קרוב מכל שאר המועמדים לקדנציה שישית בראשות עיריית תל אביב. 36% מהתושבים תומכים בחולדאי, בעוד ברביבאי זוכה ל-31% מהקולות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליאון הוא בובה של דרעי
    דן 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תהיו מופתעים לאן הולכים רוב כספי הארנונה שלכם
    סגור
  • 1.
    ליאון בונה את ירושלים למען כל עם ישראל יחי ליאון
    הורדוס 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ליאון עשה ב5 שנים מה שלא עשו אחרים ב20 שנה ולכן ינצח. ימשיך לשמור על סטטוס קוו ויסייע לכל מי שגר בירושלים בירת הנצח של העם היהודי בארץ ובתפוצות. ברור שיגרור גם את קולות הבית היהודי לשעבר כי חוץ משם המפלגה וגרעונות נראה שלא נשאר כלום
    סגור