בארץ

קורע לב: חודשיים לאחר פציעתו הקשה, נפטר הלוחם שנדבק בפטרייה

הלוחם במילואים בן ה-26, חנן דרורי מהיישוב פסגות, נפטר הבוקר חודשיים לאחר פציעתו באורח קשה כתוצאה מפגיעת טיל נ"ט, כאשר לאחר מכן בנוסף הוא נדבק בזיהום מפטרייה. יהי זכרו ברוך
מערכת ice |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מספר חללי צה"ל מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" באותו בוקר נוראי של השבת השחורה ב-7 לאוקטובר, עלה היום (רביעי) בעקבות פטירתו הטרגית של חנן דרורי ז"ל, אשר נפטר מפצעיו כחודשיים לאחר שנפצע באורח קשה במהלך הקרבות ברצועת עזה, בהם נפגע מטיל נ"ט שירו מחבלים. מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה עומד כעת על 564.
לאחר פציעתו ולרוע המזל, נדבק דרורי בזיהום פטרייתי אשר גרם להחמרה במצבו ואף להזמנת תרופה ניסיונית מחו"ל, שלמרבה הצער לא הצליחה להציל את המצב. במועצה האזורית בנימין, בה נמצא גם היישוב פסגות ממנו הגיע דרורי ואשר שכל כבר 3 מתושביו במלחמה, ספדו לו: "אנו מודיעים בצער על נפילתו בקרבות הגבורה בעזה של לוחם המילואים, חנן דרורי הי"ד בן היישוב פסגות בבנימין, לאחר שנפצע לפני כחודשיים"
"חנן, בן 26 הותיר הורים ושלשה אחים. היה לקראת אירוסין. הוא נפטר לאחר שנאבק על חייו במשך כחודשיים. לצד הפציעה הקשה הוא נאבק בזיהום שתקף את גופו עד לפטירתו הלילה". הוסיפו במועצה האזורית בנימין.
ראש המועצה, ישראל גנץ הוסיף דברים משלו ואמר: "הכרתי את חנן כשכן יקר. איבדנו עלם חמודות יפה תואר עם חוש הומור וטוב לב. בחור חכם ומבריק. אנחנו מחבקים את המשפחה כולה ואת ההורים היקרים טלי ורוני. נתפלל שיהיה מליץ יושר עבורנו ולהמשך המלחמה עד לניצחון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהיה זכרו ברוך הלב נקרע (ל"ת)
    חירניק זקן 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור