בארץ

ט"ו בשבט אצל המפונים מקו העימות: "מרגש ועצוב כאחד"

עובדי המרכז הקהילתי מעלה יוסף, מבית החברה למתנ"סים, יחד עם עובדי המועצה קיימו סדר עבור התושבים המפונים. את הסדר הנחתה ממלאת מקום מנהל המרכז אשר מגויס בצו 8 מאז תחילת המלחמה: "יהדות, ציונות, תקומה, אחדות וערבות הדדית"
מערכת ice | 
ט"ו בשבט (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
עובדי המרכז הקהילתי מעלה יוסף, מבית החברה למתנ"סים, יחד עם עובדי המועצה, קיימו אמש (שלישי) סדר ט"ו בשבט שמשלב תכנים הקשורים למלחמה. מדובר בפיילוט ולאור ההצלחה הוחלט לקיים אותו היום ומחר בשישה מוקדים בארץ עבור התושבים המפונים.
על רקע התמרון הקרקעי המתמשך ברצועת עזה, חלק מתושבי המועצה פונו מבתיהם בשל המלחמה והם פזורים ברחבי הארץ. עובדי המרכז הקהילתי ממשיכים לדאוג פעילויות עבור אלה שנשארו ועבור המפונים וסדר ט"ו בשבט הוא אחד מהם.
את הסדר הנחתה מירי לוי ממלאת מקום מנהל המרכז אשר מגויס בצו 8 מאז תחילת המלחמה. "במהלך כל סדר יהיו שזורים קטעי קריאה שירה ונגינה בנושא יהדות, ציונות, תקומה, אחדות וערבות הדדית", ציינה מירי. "הזכרנו את הנופלים תושבי המועצה האזורית במערכה הקשה ואת כל האחרים שקיפח אתו נפשם על תקומת העם היהודי".

(צילום: המרכז הקהילתי מעלה יוסף)
"בירכנו והתפללנו לשובו של החטוף שלומי זיו תושב מושב אלקוש. היה מרגש ועצוב כאחד, וסדר זה הוא ראשון מבין שישה אחרים שיתקיימו בבתי המלון המפונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה