בארץ

התאחדות התעשיינים בהחלטה מרגשת: "נושא ערכי עבור כולנו"

התאחדות התעשיינים הודיעה כי מעתה ואילך, הסרט הצהוב המזוהה עם החטופים ישולב בלוגו הרשמי. נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר: "כמו כל עם ישראל, לא נשקוט עד חזרת כולם"

מערכת ice | 
נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר בפורום העסקי ישראל-הודו בדלהי (צילום יחצ)
בימים אלו, חברות וגופים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ופועלים בגזרות שונות על מנת להביע את תמיכתם במשפחות החטופים שיקיריהן מוחזקים בשבי חמאס. היום (שני), הודיעה התאחדות התעשיינים על התגייסותה למען חזרת החטופים והחטופות בדרך מיוחדת. החל מהיום, הסרט הצהוב המזוהה עם החטופים, ישולב בלוגו של ההתאחדות.
אותה מחווה מרגשת שכוללת את הלוגו החדש עם הסרט הצהוב, תפורסם בכל הפלטפורמות של התאחדות התעשיינים, כולל בכל המכתבים הרשמיים שההתאחדות תוציא בעתיד לשרי הממשלה, נבחרי ציבור ומובילי דעה, ברשתות החברתיות ובסרטונים שההתאחדות מפיקה.
אותה פעולה, נובעת מהרצון של התאחדות התעשיינים להגביר את המודעות בנושא החטופים והחטופות שמוחזקים בשבי חמאס למעלה מחודשיים. נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, הביע את תמיכתו במחווה: "החזרת החטופים הינו נושא ערכי עבור כולנו".
"בתור אלה שמובילים את המגזר העסקי בישראל ומשפיעים על אלפי מקומות תעסוקה ומאות אלפי עובדים, מצאנו לנכון לתמוך בנושא על-ידי שילוב סמל המאבק בלוגו הרשמי של ההתאחדות כמו גם בפעילויות נוספות וקשרי ההתאחדות", הדגיש ד"ר רון תומר. 
עוד הוסיף נשיא התאחדות התעשיינים: "כמו כל עם ישראל, לא נשקוט עד חזרת כולם ומאחלים לשובם המהיר של החטופים, ומחזקים את ידי משפחותיהם, עד שכל אהוביהם יחזרו הביתה בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה