בארץ

הדור הבא של מנהיגי יהדות התפוצות הגיעו לביקור סולידריות

18 צעירים מהתוכנית האקדמית למנהיגות ציונית של קרן קימת לישראל הגיעו לארץ למשלחת הזדהות. הם ישמשו כשגרירי הסברה במדינות בהן הם מתגוררים. "הם משמשים בתפקידי מפתח, העתיד של הקהילות היהודיות בעולם" 

מערכת ice | 
קקל (צילום קקל)
18 משתתפים מהתוכנית האקדמיה למנהיגות ציונית של קרן קימת לישראל וההסתדרות הציונית העולמית הגיעו לישראל למשלחת הזדהות והסברה. התכנית, מיועדת לצעירים בגילאי 25-35 ועתידים להיות בה מהמנהיגים הבולטים בעתיד בקהילותיהם. בתקופה מאתגרת זו, הם משמשים גם כשגרירי הסברה במדינות בהן הם גדלו ומתגוררים כעת.
חברי המשלחת  יפגשו עם בכירים בצבא ובמערכת המדינית, עם שורדי מתקפת השביעי באוקטובר, יבקרו ביישובי עוטף עזה, יפגשו עם פצועי המלחמה ועם רופאים שטיפלו בפצועים. בנוסף לכל זה גם יתנדבו לסייע לחקלאים בקטיף. כמו כן, הם ישתתפו בשלושה ימי עיון אינטנסיביים שיספקו להם מידע בלתי אמצעי ישירות מהשטח על מנת שיוכלו לתווך את המידע הנכון בנוגע לשביעי לאוקטובר לתפוצות.
״מדובר באקדמאיים, בעלי מקצועות חופשיים, יזמים בתחום הסטארטאפ, דיפלומטים ועוד, אשר מחזיקים בתפקידי מפתח בקהילות יהודיות במדינות בהן הם נולדו ובהן הם מתגוררים, ובמקביל, הינם ציונים אדוקים שבעת מלחמה עולים על מטוס להפגין סולידריות עם עמנו״. אמרה אסתי גולדווסר מנהלת המחלקה ליחסים בינלאומיים ותכנית המנהיגות מטעם קק"ל". 
 "מדובר על סיירת מטכ"ל של העם היהודי. חשוב לנו שהם יראו בעיניים שלהם את מה שקרה וידעו לתווך את האמת למדינות בהן הם גדלו ובהן הם פעילים במסגרת הקהילה היהודית והעולם כולו", אומר אריאל גולדגביכט – יזם התוכנית ומנהל המחלקה לנוער חלוץ ודור המשך בהסתדרות הציונית העולמית.
המשתתפים שהגיעו לישראל ישתתפו בשלושה ימי עיון אינטנסיביים שיכללו סיורים שיספקו להם מידע בלתי אמצעי ישירות מהשטח כדי שיוכלו לתווך את המידע הנוגע לשביעי לאוקטובר לתפוצות.
דקלה שטנגר – מנהלת התוכנית מטעם ההסתדרות הציונית העולמית מסרה כי "מדובר בבוגרים של תכנית מנהיגות שארכה כעשרה חודשים וכללה שורה של פעילויות העשרה ומפגשים עם בכירי ההנהגה הישראלית והיהודית בעולם. אלו אנשים שנבחרו בפינצטה לתוכנית שמטרתה קידום מנהיגים יהודיים  ציוניים וחיזוק הקשר שלהם עם ישראל. הגיל הממוצע של המשתתפים הוא 31 והם העתיד של הקהילות היהודיות בעולם. אלו גם האנשים שייצגו את ישראל והעם היהודי בפני אומות העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה