בארץ

יאיר לפיד תוקף: "נתניהו מנהל קמפיין נגד עצמו"

ראש האופוזיציה התראיין ונשאל על מטרות המלחמה וההבדלים ביניהן. ללפיד הייתה ביקורת חריפה והוא אף אמר כי "אנחנו לא עושים מספיק" בהקשר של החזרת החטופים. הוא 
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
היחסים בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו וראש האופוזיציה, יאיר לפיד, לא מהטובים שקיימים בין הפוליטיקאים בישראל, והם מרבים לתקוף אחד את השני בכל נאום שהם נושאים במליאת הכנסת. בשנה האחרונה נראה כי לפיד מחריף את הטון נגד נתניהו, וגם במהלך המלחמה.
לפיד התראיין היום (שלישי) לספי עובדיה ויניר קוזין בתחנת הרדיו גל"צ, סביב נושאי המלחמה הקשה ברצועת עזה. בשיחה הרבה לפיד לתקוף את נתניהו ואף בעניין החטופים אמר כי "אנחנו (מדינת ישראל) לא עושים מספיק".
לאחר מכן נשאל לפיד על היום שאחרי המלחמה והאלטרנטיבות שיש על השליטה ברצועת עזה וקיום שגרת חיים. לפיד ענה שהוא כבר הגיש תכנית ליום שאחרי וטוען כי "אנחנו נעבור פאזה ביום שאחרי מהמצה הנוכחי של לחימה. נעבור מלימה בעצימות גבוהה ללחימה בעצימות נמוכה יותר".
לפיד טען כי "פירוז הרצועה הוא הכרחי וצה"ל ימשיך להיכנס ולצאת". ראש האופוזיציה הוסיף כי "בשלב הראשון ניתן את הניהול האזרחי בעזה לצוות בינלאומי כנראה בהובלה אמריקאית". הוא טען כי הוא "לא היה מכניס את טורקיה וקטאר או גורמים מזוהה חמאס".
"נתניהו מסתובב בעולם ואמור שלא ניתן את השליטה בעזה לאבו מאזן. אין בנאדם אחד בשום מערכת גם לא אני שחושבים שכדאי או צריך לתת את השליטה לאבו מאזן. נתניהו מנהל קמפיין נגד עצמו, אף אחד לא יודע למה, תשאלו אותו". תקף לפיד את ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה תת רמה. ולחשוב שיש במדינה אנשים שתומכים בחלול הזה (ל"ת)
    רז 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור