בארץ

שלמה ארצי נשבר תוך כדי שירה בהלוויה של גל איזנקוט: "קשה לי"

רס"ר (מיל') גל איזנקוט, היה לוחם בגדוד 699, ונפל בקרב ברצועת עזה. פוליטיקאים ובכירי צה"ל רבים הגיעו להלוויותו. גם הזמר שלמה ארצי השתתף בהלוויה ושר לבקשת המשפחה את "ירח". בעת הביצוע ארצי התקשה לעצור את הדמעות

מערכת ice |  1
שלמה ארצי (צילום פלאש 90)
היום (שישי) אלפים הגיעו להלוויתו בבית העלמין הצבאי שבהרצליה של רס"ר במיל' גל איזנקוט בן ה-25, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. גל הוא בנו של השר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. איזנקוט התגייס לשייטת 13 ועבר ליחידה המובחרת מגלן שם שירת כחובש קרבי. במילואים שירת כלוחם חי"ר בגדוד 699 ובחטיבת המילואים 551.
בין הנוכחים בהלוויה: בנימין נתניהו, יצחק הרצוג, אמיר אוחנה ועוד. במהלך ההספדים, הזמר שלמה ארצי שר את  השיר"ירח" לבקשת המשפחה. לפני תחילת השיר אמר ארצי: "זה רגע קשה לשיר". במהלך ביצוע השיר ארצי בכה ולקראת סוף השיר הוא עצר ואמר: "קשה לי להתרכז".
 

לפני ביצוע השיר, עלה להספיד את בנו הרמטכ"ל לשעבר. "גלוש בננו הצעיר, אמא ואני עומדים פה עם קהל רב לחלוק לך כבוד אחרון. נולדת לפני 25 שנה, כששירתתי כמחט גולני אמא עודכנה אותי שהיא בדרך לבית חולים מיהרתי מרמת הגולן אך הגעתי באיחור. לפני שלושה חודשים, בטיול משפחתי בפורטוגל, הזכרתי את זה ואתה אמרת לי באחת משיחות הנפש שלנו שהייתי חסר לך הרבה מאוד שנים". כך אמר בהספדו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו השורה בשיר נשמה
    יובל 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קשה לי להתרכז כי יופייך עוד מהמם אותי
    סגור