בארץ

בניגוד להצהרת נתניהו: ש"ס תקבל 100 מיליון שקל תוספת בשנה?

מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס שלח מכתב בו נחשף כי הרשת נערכת לקבל כספים נוספים באמצעות רפורמת גפ"ן למנהלים בה התגלו בעבר אי סדרים. המסמך מאשר בנוסף כי המפלגה תקבל 142 מיליון שקל ולא כפי טען ראש הממשלה נתניהו
מערכת ice | 
אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מכתב אותו שלח מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס חשף כי ברשת נערכים לקבל כספים נוספים באמצעות רפורמת גפ"ן למנהלים, אותה רפורמה בה התגלו בעבר אי סדרים תקציביים. בנוסף לכך המסמך מאשר כי הרשת של המפלגה תקבל 142 מיליון שקל ולא 35 מיליון כפי שטען נתניהו. כך מדווח בכלכליסט.
המסמך מבטיח לעובדי הרשת תשלום רטרואקטיבי שיינתן בשנה הבאה עבור 2023, לתשלום זה מיועדים 142 מיליון שקל הנכללים בהחלטת הממשלה. ההטבה תחול רק על רשת החינוך של ש"ס, בני יוסף, מכיוון היא היחידה שעומדת בקריטריונים להטבה. מנכ"ל רשת בני יוסף, אביגדור אוחנה כתב למנהלים כי בנוסף לתקציב אופק חדש, הממשלה אישרה גם את תקציב גפן עבור הרשת.

ממשרד האוצר נמסר לכלכליסט כי מדובר בסכום של 20.5 מיליון שקל לרבעון, משמע 82 מיליון לשנה אולם הערכה כי החלת רפורמת גפן תעלה לממשלה יותר מ-100 מיליון שקל. את רפורמת גפן למנהלים ורשויות מקומיות יזמה ח"כ יפעת שאשא ביטון והעמידה את תקציבי התוכניות הנוספות של בתי הספר לסכום היעמוד עבור מנהלי בתי הספר והרשויות המקומיות למקרה הצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה