תקשורת ומדיה

מגי טביבי זועמת: "לא תוכלו להסתיר את הפרצוף המכוער שלכן"

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ עכשיו 14, מגי טביבי, פצחה במונולוג נוקב בעקבות השתיקה של ארגוני זכויות הנשים הבינ"ל סביב מעשי האונס. "אם את אישה יהודיה, כנראה שהדם שלך שווה פחות", כך לדבריה

מערכת ice |  7
מגי טביבי באולפן עכשיו 14 (צילום ויקיפדיה-Omermantzur)
אמש (שלישי), במהדורה המרכזית של ערוץ 14, המגישה מגי טביבי יצאה במונולוג נוקב בעקבות השתיקה והצביעות של ארגוני זכויות הנשים הבינ"ל סביב מעשי האונס. 
"השתיקה הרועמת של ארגוני הנשים בעולם היא לא רק מחרישת אוזניים, היא מבישה. ארגון הנשים של האו"ם מסרב לגנות את המעשים, ונשים בעצמן בוחרות להתעלם משריפה של נשים, שחיטה של ילדות או אונס ברוטלי של נערות. המסר זועק החוצה ואי אפשר להתבלבל -  יש נשים, ויש נשים. אם את אישה ויהודיה כנראה שהדם שלך שווה פחות. קמפיין ה'מי טו' ששטף את העולם בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר צבוע". 
עוד הוסיפה המגישה: "כמעט חודשיים לקח לארגון האו"ם לפרסם תגובה וגם היא מגומגמת. זה מעט מידי ומאוחר מידי. אז אחרי ששאלנו את עצמנו למה שתקתן? עולה השאלה עכשיו - מי אתן? כל אותן תנועות שקמו בזו אחר זו? תנועות שמתיימרות להשמיע את קולן של נשים בשם הפמיניזם. דבר אחד בטוח לא תוכלו עוד להסתיר את הפרצוף המכוער והאלים שלכן שגיליתן מאז ה-7 באוקטובר. גם אם תרצו, לא תוכלו עוד להשתיק את האמת של אחיותיי - לא עוד". 
אחד הגולשים שצפה במונולוג בעמוד האינסטגרם של המגישה, הגיב: "הדברים שאת אומרת חשובים. אבל למה לא באנגלית? את מי את מנסה לשכנע? את הציבור שממילא משוכנע?".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חושבת שהיא אילנה דיין (ל"ת)
    מביך קצת 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מגי טביבי.
    זורי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אלי כדאי שתשתקי עכשיו יש מלחמה צריך כנראה להזכיר לך. את עובדת במכונת הרעל של הטלוויזיה ערוץ התקשורת עם כול האנשים שנזרקו מערוצים אחרים. את לא משהי שיכולה להטיף לאחרים . תצופה
    סגור
  • כמה אתם שטופים ומלאי שנאה
    טל 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך כל מה שכתבת קשור לתוכן של הדברים שלה? אמרה אמת או לא? איך אתם חיים עם עצמכם עם כל השנאה הזאת שנוטפת מכם כל היום? פשוט מסכנים
    סגור
  • 4.
    איזה כוסית!!!!
    רפי פרץ 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וואו הבחורה הזאת כל כך יפה שזאת הסיבה היחידה שאני רואה חדשות בערוץ 14. אין לי מושג על מה הם מדברים כי אני מ ה ו פ נ ט!!!!
    סגור
  • 3.
    אנגלית
    אבי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעבירי את המסר החשוב הזה באנגלית
    סגור
  • 2.
    מממ... מאגוש !....ממממ... (ל"ת)
    אסף 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מגי טביבי
    מלכה אלי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון להיום , זו המגישה שמעבירה מסר במהלך החדשות , בוגע, עם חיוך וללא פחלוג לעומת שאר המגישות בערוצי 12 ו-13
    סגור