ויראלי

הצל מתפוצץ: "נראה כאילו חמאס תלו באמצע תל אביב שלט" | צפו

יואב אליאסי מרבה להעלות פוסטים ברשתות החברתיות בהם הוא מבקר את מי שמנסה להסית ולשסות בזמן המלחמה, וכעת שלט שנתלה בתל אביב צד את עיניו, עליו היה לו הרבה מה להגיד
מערכת ice |  6
הצל-יואב אליאסי (צילום אינסטגרם/ יואב אליאסי)
הראפר יואב אליאסי המכונה "הצל" נצפה לאחרונה ברחובות תל אביב במסגרת תפקידו החד בכיתת הכוננות של העיר, שהוקמה לאחר פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", כמו כיתות כוננות רבות שנוסדו מאז.
בתקופת המלחמה ביקר הצל בחריפות חלקים בתקשורת שלדעתו מסיתים ומפלגים, כמו גם אנשי ציבור שעשו זאת לטענתו. דעתו על המחאה הנרחבת נגד הממשלה ידועה וגם בנושא זה העלה אליאסי פרסומים רבים. היום (ראשון) שלט מחאה כזה נגד הממשלה נתלה במרכז תל אביב, והוא לא היה יכול לשתוק.
הוא העלה סרטון בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו הוא מציין את שלטי האחדות הפרושים באיילון, ואז הוא מסביר על השלט שנתלה בסמוך אליהם ופותח בביקורת חריפה עליו. "שלט במימון איראני, הסתה איראנית, שלט מזוויע שנראה כאילו חמאס תלו אותו באמצע תל אביב", פתח את דבריו בסרטון.
 

עוד הוסיף ואמר אליאסי: "שלט הסתה איראני, ככה נראית הסתה. עכשיו תקשיבו, כולם יכולים להגיד "זו תפיסה פוליטית", זו לא תפיסה פוליטית. זה הסתה, זה פגיעה במורל, זה פגיעה במדינת ישראל וזה שקר וזה גועל נפש..."
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רק ביבי
    ציוני 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לביבי ולביביסטים מותר לדבר על אחדות כשנוח ולשסות כשרוצים. משחק מכור של מושחטים. עובדה הוא נכשל, בעצם לא הוא הצליח! הוא הצליח להתחמק מהכלא ולחרבן עלינו הפריפרייאלים שוב פעם והפעם בענק. לא נשכח ולא נסלח! להעיף את הממשלה הזאת ואת כל הכנסת הזאת לכלא!
    סגור
  • 4.
    עוד נאד נפוח מתקופת ה6/10
    אלון 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם איתך נבוא חשבון צל שעושה המון רוח. אתה עזרת למטורפים להפיץ שנאה עיוורת, אתה נמנה עם פושעי ה 7/10. לא למדת עלום ממה שקרה ואין לך מקום בעם הזה יא אפס מוקצה מחמת מיאוס.
    סגור
  • 3.
    גם יחוס האשמה לאהוד ברק יש בה שנאה שאין לה מקום עכשיו
    היברו מן 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שום הפניית שינאה לכל שותפי הגורל שלנו אינה קבילה - גם אם אתה חושב שהוא השטן בפני עצמו.
    סגור
  • שלט
    אופק 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא הזכיר את ברק. יש לחקור מי תולה שלט מסית בשעה שהמלחמה עו נמשכת. בושה
    סגור
  • 2.
    בושה
    מבויש 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ראיתי את השלט באיילון אתמול בבוקר. נדהמתי. עד היכן החצפה של הקפלניסטים. הם יודעים שאין אמת בפרסום ובכל זאת מפרסמים שקר. ניחא. אבל בזמן מלחמנ. בושה. בושה.
    סגור
  • 1.
    ימי
    ימי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עוד אידיוט שחי בללנד מהופנט המטורף , מה עדיין הצל של ביבי לא הבין?
    סגור